ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : دوشنبه 30 تیر 1393 - ساعت 10:40:46
چاپ خبر

استقبال از افتخارآفرینان گروه آوازی تهران در فرودگاه امام(ره)

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">اعضای گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو که در رقابت‌های گروه‌های کر سراسر دنیا در کشور لتونی برنده دو مدال طلا و یک مدال نقره شده است، بامداد امروز دوشنبه 30 تیرماه در بازگشت به تهران در فرودگاه امام خمینی (ره) مورد استقبال هوارداران خود قرار گرفتند.</span></p>

آواز2.jpgاعضای گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو که در رقابت‌های گروه‌های کر سراسر دنیا در کشور لتونی برنده دو مدال طلا و یک مدال نقره شده است، بامداد امروز دوشنبه 30 تیرماه در بازگشت به تهران در فرودگاه امام خمینی (ره) مورد استقبال هوارداران خود قرار گرفتند.


به گزارش هنرانلاین ، گروه آوازی تهران که برای شرکت در رقابت‌های بین‌المللی گروه‌های کر دنیا عازم کشور لتونی شده بود، با کسب دو مدال طلا و یک مدال نقره، بامداد امروز به تهران بازگشت. گروه آوازی تهران در دو بخش "میکس" و "فولک" مقام نخست و در بخش "پاپ" مقام دوم این رقابت‌ها را از آن خود کرد.

اعضای گروه آوازی تهران به سرپرستی میلاد عمرانلو و پیروز ارجمند، رییس دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در میان استقبال هوارداران خود وارد فرودگاه امام (ره) شدند.

میلاد عمرانلو پس از برگزاری مراسم اختتامیه و کسب مدال‌ها، این یادداشت کوتاه را در فضای مجازی منتشر کرد: روزهاى سختى بود، خیلى تلاش كردیم، خیلى صبر كردیم تا دوباره مایه‌ى افتخار كشور عزیزمان ایران باشیم. خدا را شكر می‌كنم كه توانستیم سفیران خوبى براى فرهنگ و هنر ایران باشیم. ممنون از همه دوستان عزیزى كه ما را حمایت كردند. به امید روزى كه ما هم مثل كشور چین با ٦٥٠٠ خواننده در مسابقات جهانى حضور داشته باشیم.

گفتنی است نازنین روستا، روشنک کی‌منش، شیوا سروش، سولماز جوانبخت، گلناز نویدان، مهدیه صفدری، سمیرا محسنی، یلدا نوری، غلامحسین (فرهاد) خزری، محمدرضا (کامران) اردزاده، علی مصیبی، سید مهدی ابطحی، حامد فقیهی، هادی آژیر، مهرداد ناصحی و نوید یزدانیان اعضای گروه آوازی تهران در رقابت های لتونی بودند

گروه آوازی تهران ,میلادعمرانلو ,پیروزارجمند ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی
آمار بازدید : 1,967
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500