ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 31 تیر 1393 - ساعت 11:04:47
چاپ خبر

محمد معتمدی در اتریش کنسرت می‌دهد

با همکاری نوازندگان خارجی

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin: 3.6pt 0cm;"><span lang="FA">محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی یکشنبه هفته آینده مصادف با 5 مرداد همراه با یک گروه موسیقی از کشورهای دیگر در فستیوال کرمس کشور اتریش کنسرتی را برگزار می کند.</span><span lang="FA"><o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

معتمدی.jpgمحمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی یکشنبه هفته آینده مصادف با 5 مرداد همراه با یک گروه موسیقی از کشورهای دیگر در فستیوال کرمس کشور اتریش کنسرتی را برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، در این کنسرت که در قالب فستیوال بین المللی کرمس اتریش برگزار می شود محمد معتمدی خواننده موسیقی ایرانی همراه با رزاریو لترمندیتا به همراه گروهی متشکل از نوازندگان ایرانی و خارجی کنسرت «قصیده» را برگزار می‌کند.

در این کنسرت که اجرایی زنده از موسیقی تلفیقی است، تلاش می‌شود گوشه ای از موسیقی مقامی ایران و موسیقی فلامنکوی اسپانیا در قالب قطعاتی مشترک به مخاطبان ارائه شود.

در این رویداد موسیقایی ویژه موسیقی تلفیقی و بینافرهنگی سالوادر گوتیرز گیتار، اوراکو ترمندو پالماس، هابید مفتاح بوشهری و پابلو مارتین پرکاشن، سینا جهان آبادی کمانچه نوازندگانی هستند که حضور دارند.

محمد معتمدی از سال گذشته به همراه تعدادی دیگر از خوانندگان جوان اقدام به انتشار مناجات خوانی هایی بر اساس ردیف موسیقی ایرانی کرده بودند و وی چندی پیش همزمان با میلاد حضرت امام حسن مجتبی (ع) قطعه‌ای را در قالب یک مناجات‌نامه منتشر کرد.

حضور در کنسرت گروه «هم آوایان» به سرپرستی استاد علیزاده و کنسرت «عبور» به آهنگسازی علی قمصری از جمله فعالیتهای این خواننده جوان موسیقی در عرصه اجرای زنده است.

محمدمعتمدی ،گروه هم آوایان ,استاد علیزاده ,کنسرت محمدمعتمدی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,375
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500