ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 31 تیر 1393 - ساعت 14:52:07
چاپ خبر

انجمن مردم نهاد «تولید وانتشار آثار موسیقایی انقلابی» فراخوان داد

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm">رضا مهدوی می‌گوید: دست نیاز به سوی جوانان پرشور و پر ذوق در عرصه پهناور موسیقی ایرانی دراز می‌کنیم و خواهان دریافت سرودهای انقلابی ودیگر آثار ارزشمندشان هستیم.</p> <!--EndFragment-->

مهدوی.jpgرضا مهدوی می‌گوید: دست نیاز به سوی جوانان پرشور و پر ذوق در عرصه پهناور موسیقی ایرانی دراز می‌کنیم و خواهان دریافت سرودهای انقلابی ودیگر آثار ارزشمندشان هستیم.

 به گزارش خبرگزاری تسنیم،‌ انجمن خودجوش ومردم نهاد تهیه و تولید آثارموسیقایی در ژانرهای متنوع به ویژه «سرود» و «آهنگ ترانه‌های» موسیقی انقلابی با مضامین «رهبری»، «حفظ فرهنگ خانواده ایرانی»، «بیداری اسلامی»، «انقلاب اسلامی» و «دفاع مقدس» چندی است به مدیریت رضا مهدوی تشکیل شده است.

مهدوی با تجربه 26ساله تولید آثار ارزشی و محتوایی در ژانر هنر دینی، این بار در این انجمن مردم نهاد و کاملا خودجوش قرار است با عده‌ای از جوانان اهل شعر و ترانه و موسیقی و خوانندگی درتلاش باشند تا در رابطه با موضوعات اشاره شده با نگاه روز مدارانه دست بر خلق آثاری تازه و پویا بزنند.

این آثار با هماهنگی مقامات عالی رتبه سازمانی در صورت تایید، تصویرگزاری و در رسانه‌ها و شبکه‌های تلویزیونی داخلی و برون مرزی پخش و یا تولید و روانه بازار می‌شود.

این خبر به عنوان نخستین اعلام موجودیت و فراخوان عمومی از سوی انجمن مردم نهاد تولید وانتشار آثار موسیقایی انقلابی تلقی می‌شود.

رضامهدوی می‌گوید: دست نیاز به سوی جوانان پرشور و پر ذوق در عرصه پهناور موسیقی ایرانی دراز می‌کنیم و خواهان دریافت سرودهای انقلابی ودیگر آثار ارزشمندشان هستیم

انجمن تولیدوانتشارموسیقایی انقلابی ,رضامهدوی ,بیداری اسلامی ,رهبری ,آوارکورد ,مساقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,185
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500