ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 - ساعت 11:40:49
چاپ خبر

انتشار «هنر موسیقی» با طرح جلدی از ستاره‌ تار و سه‌تار ایران

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">صد و چهل و دومین شماره از مجله «هنر موسیقی» با طرح جلدی از داریوش طلایی ستاره تار و سه‌تار ایران منتشر شده است.</span></p>

11.jpgصد و چهل و دومین شماره از مجله «هنر موسیقی» با طرح جلدی از داریوش طلایی ستاره تار و سه‌تار ایران منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، شماره 142 ماهنامه فرهنگی، هنری، اجتماعی «هنر موسیقی» ویژه خرداد و تیر 93 در 72 صفحه و با بهای 5000 تومان منتشر شده است و عکس جلد این مجله به تصویری از داریوش طلایی نوازنده تار و سه‌تار اختصاص دارد.

این مجله در پرونده‌ای به نام «شرح احوال و آثار داريوش طلايي در چهارمين نشست مكتوب هنرمندان معاصر ايران در فرهنگستان هنر» به پوشش گسترده یک مراسم پرداخته و سخنانی را از قول حسین علیزاده،‌ مجید کیانی، ساسان فاطمی و ارشد تهماسبی که در این مراسم سخنرانی کرده‌اند، منتشر کرده است.

همچنین سخنان خود داریوش طلایی در ادامه این پرونده آمده است. یادداشتی از محسن حجاریان درباره طلایی و حس نوازندگی او در صفحات 21 تا 24 منتشر شده و فرشاد توکلی نیز نگاهی به هنر تکنوازی طلایی به عنوان ستاره تار، در صفحات 25تا 27 «هنر موسیقی» داشته است.

کنسرت موسیقی مقامی تنبور بهانه‌ای برای انتشار یادداشتی در این‌باره در صفحات بعدی این ماهنامه شده است و نویسندگان این مجله در ادامه به پوشش مکتوب مراسم نکوداشت بزرگ لشگری در موزه موسیقی و تجلیل از هوشنگ ظریف، محمد اسماعیلی و سعید ثابت و مراسم بزرگداشت محمد ابراهیم باستانی پاریزی پرداخته‌اند.

گزارشی از کنسرت عالیم قاسم‌اف در تهران، پیش درآمدی بر دوری‌ها و نزدیکی‌های موسیقی ایرانی با رسانه، نگاهی به فعالیت‌های گروه موسیقی بلک سَبَث و نگاهی جامعه‌شناسانه به موسیقی متال از جمله دیگر مطالب آخرین شماره ماهنامه «هنر موسیقی» است.

مروری بر سیر تکامل و عوامل تأثیرگذار بر صنعت و اقتصاد موسیقی و نگاهی به موسیقی تین تینابولی آروو پارت با تأکید بر قطعه فور الینا صفحات پایانی این نشریه را تشکیل می‌دهد.

«هنر موسیقی» هفدهمین سال فعالیت خود را پشت سر می‌گذارد و مهدی ستایشگر صاحب امتیاز، مدیر مسئول و سردبیر آن است.

مجله هنرموسیقی ,داریوش طلایی ,سه تار ,حسین علیزاده ,مجیدکیانی ,محسن حجاریان ,تنبور ,هوشنگ ظریف ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,505
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500