ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 - ساعت 12:56:25
چاپ خبر

رضا یزدانی در نمایشگاه بین‌المللی تهران به روی صحنه می‌رود

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">کنسرت رضا یزدانی 3 شهریور در دو سانس 18:15 و 21:45 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.</span></p>

یزدانی.jpgکنسرت رضا یزدانی 3 شهریور در دو سانس 18:15 و 21:45 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، این خواننده پاپ در کنسرت جدید خود گلچینی از آثار خاطره‌انگیز خود به همراه قطعات آلبوم "ساعتا خوابن" را اجرا خواهد کرد. آلبومی که زمستان سال گذشته منتشر شد و پایانی بر سه‌گانه "ساعت‌ها" این خواننده بود.

رضا یزدانی این روزها مراحل تولید آلبوم جدید را هم آغاز کرده است.

در این کنسرت حدود 12 قطعه اجرا می‌شود که نام بعضی از قطعات قوی سیاه، دیوونه، ساعت صفر و.... است.

همچنین رضا یزدانی قطعاتی از آلبوم‌های قبلی خود را می‌خواند که این قطعات همیشه در کنسرت‌های این خواننده پاپ اجرا شده و با استقبال مخاطبان همراه بوده است.

میلاد عدل، مازیار احمدپور (گیتار الکتریک،آکوستیک)، آرش زمانیان(گیتارباس)، بهروز پایگان (کیبورد،پیانو)، شهروز بردوده (کیبورد)، محمد خرمی نژاد (درامز)، کاویان رجبی (گیتار فلامینکو)، ایمان جعفری (کلارینت)، جابر اطاعتی (آکاردئون)، میثم مروستی (ویولن) از اعضا و نوازندگان این گروه هستند.

قیمت بلیت‌های این کنسرت 35، 45، 55، 65، 70، 75، 80، 85، 90، 95 و 100 هزار تومان است.

رضا یزدانی از نوجوانی موسیقی کار می‌کند و تخصص او در نواختن گیتار الکتریک است. اشعار ترانه‌های او عمدتاً درونمایه اجتماعی داشته که با صدای خش‌دار او سبکی خاص را در موسیقی داخل کشور رقم زده است.

یزدانی خوانندگی و آهنگسازی برای سینما را در سال ۱۳۸۳ با کار در فیلم‌های مسعود کیمیایی شروع کرد. "حکم"، "رئیس" و "محاکمه در خیابان" از جمله فیلم‌هایی هستند که یزدانی در آن‌ها فعالیت داشته‌ است، و برای تلویزیون خواندن تیتراژ مجموعه "مرگ تدریجی یک رویا" را بر عهده داشته است.

از دیگر فعالیت‌های یزدانی می‌توان به نقش آفرینی او در فیلم سینمایی "طهران تهران" به کارگردانی مشترک داریوش مهرجویی و مهدی کرم پور نام برد که کار موسیقی آن فیلم نیز بر عهده وی بوده‌است. او همچنین در فیلم سینمایی "اینجا تاریک نیست" به کارگردانی محمدرضا خاکی نیز ایفای نقش کرده‌ است
رضایزدانی ,کنسرت رضایزدانی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,397
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500