ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : چهارشنبه 1 مرداد 1393 - ساعت 13:07:45
چاپ خبر

میلاد ترابی: «محمد بابایی» یکی از خواننده های آینده دار است

«میلاد ترابی» یکی از تنظیم کننده هایی است که با شروع فصل تابستان حضور پررنگی در بازار موسیقی داشته است.

ترابی.jpg«میلاد ترابی» یکی از تنظیم کننده هایی است که با شروع فصل تابستان حضور پررنگی در بازار موسیقی داشته است. او در آلبوم «تب» با صدای «محمد بابایی» وظیفه تنظیم چهار قطعه را بر عهده داشت. در کنار «محمد علیزاده» و «محسن یگانه» جزو ارکان اصلی تیم تولید آن آلبوم بود. قطعاتی که با صدای این خواننده جوان تا کنون مورد توجه قرار گرفته است و بازخوردهای خوبی داشته است. میلاد ترابی همچنین به عنوان آهنگساز و تنظیم کننده در آلبوم «لرزش» با صدای «حسین توکلی» هم حضور داشت. به بهانه این دو آلبوم به سراغ این تنظیم کننده رفتیم و چند دقیقه ای را با او هم کلام شدیم.


به گزارش موسیقی ما، میلاد ترابی در ابتدا گفت:«آشنایی من با «محمد بابایی» از طریق «محمد علیزاده» بود و این قطعاتی که می شنوید برای همان سالها است. ما تولید کردیم و بنا بر مشکلات خود محمد که در این مسیر برای ریلیز آلبوم داشت، این قطعات مشمول زمان شد. پس از شش سال هم فکر می کنم که این قطعات بد نباشد و راضی هستم. البته من معمولا کارها را دوباره تنظیم نمی کنم چون حس کار را به هم می زند. یا یک کار بد است یا خوب است. اگر خوب باشد که همیشه خوب است. به عنوان مثال اگر قرار بود که قطعه «جز تو» هم همین الان منتشر شود، من دست به تنظیم آن نمی زدم. فقط بدی تنظیم این است که از لحاظ کیفیت یک مقدار با مشکل رو به رو می شود که آن را سعی می کنیم در قسمت میکس درست کنیم. ولی با این وجود من خود محمد را خیلی دوست دارم و فکر می کنم این کارها بتواند به او کمک کند. در این آلبوم هم تنظیم های متنوعی دارم و یک تنظیم هم شش و هشت است که درباره آن قطعه نظرات مختلفی وجود داشت. اما باید بگویم این تنظیم هم در کارهای من جدید نیست. برای «مرتضی پاشایی» یا «شهرام شکوهی» و خوانندگان دیگر هم چنین تنظیم هایی انجام می دهم. تقریبا هر دو یا سه ماه یکبار چنین تنظیم هایی انجام می دهم ولی در مواردی مثل همین کار محمد بابایی پس از مدتها منتشر می شود.»

وی در ادامه افزود:«پروژه جدیدی را در حال حاضر با محمد بابایی شروع نکرده ام و مشغول آلبوم ها و آثار خوانندگان دیگر هستم. ولی محمد را اینقدر دوست دارم که اگر بخواهد فعالیت های جدید را آغاز می کنیم. من اصولا نه تنها به محمد بلکه به همه دوستانی که می خواهند برای آلبوم اول خود کار کنند پیشنهاداتی ارائه می کنم و آنهایی هم که قبول کردند کار کردیم و نتیجه گرفتیم. فراهم سازی تیم وُرک اولین نکته ای است که در یک پروژه موفق تاثیر دارد. جسته و گریخته کار کردن با آدم های مختلف باعث می شود که فضای آلبومی یک مقدار متفاوت باشد و حس های آهنگ ها را به هم می ریزد و آلبوم از یک دست بودن خارج شود. محمد بابایی خواننده خیلی خوب و جوانی است که برای این کار انرژی دارد اما باید یک تیم ورک داشته باشد و شخصی کارهای او را مدیریت کند و نتیجه ای یکدست حاصل شود. اینکه من چند سال قبل برای او چهار اثر تولید کرده ام و چهار قطعه هم از دیگران گرفته است باعث می شود که انسجام کاری کم شود. نداشتن انسجام کاری در آلبوم باعث می شود که توان شما برای موفقیت کارها کمتر شود. به نظر من محمد بابایی باید کارها را به یک شخص یا تهیه کننده ای بسپارد که برای تمام بخش های کاری تفکر و برنامه ریزی کند. در کل محمد بابایی یکی از خواننده های آینده دار است.

میلاد ترابی درباره آلبوم «لرزش» با صدای «حسین توکلی» هم گفت:« حسین توکلی هم از دوستان خوب من است که در همان دوره کار برای آقای بابایی، آلبوم او را هم جمع کردیم. حس صدای او به آن چیزی که من دوست داشتم نزدیک بود و فکر می کنم با توجه به اینکه به آلبوم حسین توکلی هم زمان خورده است ولی این آلبوم برای من راضی کننده است. زیرا قطعاتی دارد که حرف هایی برای گفتن داشته باشند. حسین یک خواننده توانا است و در هر ورژن و استایلی که از او خواستم، خوانده است.»

او درباره حضور خود در بخش تیتراژهای امسال خاطرنشان کرد:«در این چند روز درگیر یکی از تیتراژ های ماه رمضان بودم که متاسفانه موفق نشدیم که انجام دهیم. پرونده جدیدی برای کار دوستانم «مهرداد و کیوان کاظمیان» باز شد که از برنامه جشن رمضان شبکه تهران پخش می شود. این یک کار بسیار خوش حس به نام «آرزو» است و فکر می کنم اتفاقات خوبی با آن رخ دهد و خودم حس خوبی نسبت به این قطعه دارم. تصاویر خیلی خوبی هم برای این قطعه انتخاب شده است و این قطعه یک داستان و موضوعیت دارد. آهنگساز و تنظیم کننده خودم هستم و ترانه هم از سروده های «مهرزاد امیرخانی» است. این ترانه به آیتمی مربوط می شود که در آن آرزوی یک کودک یتیم یا بی بضاعت توسط یک چهره سرشناس برآورده می شود.»

وی نظر خود پیرامون سایر تیتراژهای امسال را هم اینگونه بیان کرد: «امسال موفق نشدم تمامی کارها را دقیق و با تمرکز بشنوم و تنها کاری که در جریان مراحل تولید آن بودم قطعه «محمد علیزاده» بود که این کار را دوست داشتم. این کار حدودا دو سال پیش تولید شد و به دلایلی پخش نشد و همیشه هم روی موفقیت آن حساب می کردیم. در مورد هر قطعه با یک مرتبه شنیدن نمی توان نظر قطعی ارائه کرد ولی کارهای خوبی در کل ارائه شده است.»

فعالیت های آینده ترابی هم نهایتا اینگونه بیان شد:«چهار قطعه در آلبوم «مهدی احمدوند» تنظیم کرده ام که قرار است مردادماه به بازار عرضه شود. همکاری با «علیرضا روزگار» را در یک استایل متفاوتی شروع کرده ام. مراحل تنظیم های آلبوم محمد علیزاده هم آغاز خواهد شد. همچنین تنظیم های آلبوم مهرداد و کیوان کاظمیان را هم پیگیری می کنیم.

میلاد ترابی ,محمدبابایی ,محسن یگانه ,حسین توکلی ,محمد علیزاده ,مهردادوکیوان کاظمیان ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 2,283
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500