ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : شنبه 4 مرداد 1393 - ساعت 04:47:28
چاپ خبر

رونمایی از تیزر تصویری آلبوم «دیره» با صدای «علی اصحابی»

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin: 3.6pt 0cm;"><span lang="FA">تازه ترین آلبوم «علی اصحابی» با عنوان «دیره» توسط موسسه «هنرنمای پارسیان»، بیست مرداد ماه سال جاری در بازار موسیقی کشور منتشر می شود.</span><span lang="FA"><o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

اصحابی.jpgتازه ترین آلبوم «علی اصحابی» با عنوان «دیره» توسط موسسه «هنرنمای پارسیان»، بیست مرداد ماه سال جاری در بازار موسیقی کشور منتشر می شود.


به گزارش موسیقی ایرانیان، این اثر که سومین آلبوم رسمی اصحابی است، ده قطعه به نام های «دیره»، «فانوس»، «این همه خوشبختی»، «حس بودن»، «دست خودم نیست»، «عکس یادگاری»، «اشکهای شبونه»، «طفلی دل من»، «عشقم عاشقم باش»، «هفت سین» دارد که ترانه سرایی و آهنگسازی بیشتر این قطعات بر عهده ی علی اصحابی بوده است، همچنین علی دیباج، یاحا کاشانی، هادی اصحابی و مهدیه عرب به عنوان ترانه سرا با این خواننده همکاری کرده اند.

در این اثر دو ملودی توسط علی دیباج ساخته شده و کوشان حداد، امیر حیدری و اشکان جوینده همتنظیم کننده های این آلبوم بوده اند.

شایان ذکر است که دو آلبوم «تو راست می‌گی» و «کولاک» با صدای علی اصحابی پیش از این به صورت رسمی در بازار موسیقی کشور منتشر و پخش شده اند.




علی اصحابی ,آلبوم جدید علی اصحابی ,آلبوم دیره ,تیزر آلبوم دیره ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 3,024
تعداد نظرات (1)
?
مجید
9 سال و 271 روز و 4 ساعت و 11 دقیقه و 29 ثانیه قبل

عالیه
اینقد کیف کردم
ایشالا همیشه موفق باشه

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500