ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 5 مرداد 1393 - ساعت 04:21:23
چاپ خبر

رشد موسیقی پاپ باعث خوشحالی همه ماست

بابک صحرایی و نیلوفر لاری‌پور در موزه هنرهای معاصر:

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin: 3.6pt 0cm;"><span lang="FA">جمعه شب سوم مرداد موزه هنرهای معاصر میزبان بابک صحرایی و نیلوفر لاری‌پور، دو ترانه سرای مطرح عرصه موسیقی بود.</span><span lang="FA"><o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

ترانه.jpgجمعه شب سوم مرداد موزه هنرهای معاصر میزبان بابک صحرایی و نیلوفر لاری‌پور، دو ترانه سرای مطرح عرصه موسیقی بود.


بابک صحرایی و نیلوفر لاری‌پور ضمن ترانه خوانی به صحبت درباره ترانه و موسیقی امروز نیز پرداختند.

به گزارش موسیقی ما، بابک صحرایی در بخشی از گفته‌هایش عنوان کرد: «سال ۱۳۷۸ در اصفهان دانشجو بودم و یک روز در خیابان چهارباغ از فروشگاهی صدای یک موسیقی به سبک و سیاق موسیقی پاپ تولید شده در خارج از کشور شنیدم. با تعجب از صاحب فروشگاه سئوال کردم که آیا مشکلی برایت پیش نمی‌آید که موسیقی یک خواننده خارج از کشور را در فروشگاهت پخش می‌کنی؟ او هم در پاسخ گفت: «این موسیقی مربوط به آلبوم «مسافر» است و به صورت قانونی در ایران منتشر شده». آن روز شادی بزرگی را در وجودم احساس کردم. اینکه ما هم از این به بعد می‌توانیم مثل همه جهان موسیقی پاپ داشته باشیم. رشد موسیقی پاپ در این سال‌ها باعث خوشحالی همه ماست.»

نیلوفر لاری‌پور نیز در کنار خواندن برخی از ترانه‌های به یاد ماندنی‌اش مثل پر پرواز، مسافر و راز به خواندن تعدادی از اشعارش در قالب نیمایی و سپید پرداخت. او هنگام خواندن یکی از این اشعارش به اسم «اگر تا هفت بشماری» که نام یکی از مجموعه شعر‌هایش نیز است گفت: «این شعر به دلایلی اجازه چاپ پیدا نکرد اما کتابی که قرار بود این شعر در آن باشد با همین نام به انتشار رسید».

در اواسط برنامه به پیشنهاد بابک صحرایی از شاعران و ترانه سرایان حاضر در این نشست نیز دعوت شد که به شعر خوانی بپردازند و به این ترتیب شاعران و ترانه سرایانی همچون ساناز کریمی، ‌ زهرا تاج، خشایار بایندری‌ها، ‌ محمدرضا خرم، مسعود کاظمی، ‌علیرضا بندری، علی رضایی و سیامک غضنفری به خواندن شعر و ترانه پرداختند. علی بروجردی از آهنگسازهای موفق موسیقی پاپ نیز از جمله مهمانان این نشست بود.

نیلوفر لاری‌پور در بخشی از این نشست عنوان داشت که از اجرا و موسیقی برخی از ترانه‌‌هایش رضایت ندارد و این ترانه‌ها جزو آن دسته از سروده‌هایش ‌هایش هستند که به آن‌ها بسیار علاقه‌مند است. او همچنین هنگام خواندن ترانه «راز» با ترجیع بند «ازم نخواه با تو بمونم / تو هیچی از من نمی‌دونی» از ناصر عبدالهی خواننده این ترانه به نیکی یاد کرد.

بابک صحرایی نیز در این جلسه تعدادی از ترانه‌های موفق و محبوبش همچون بچه‌های البرز، شهر بارونی، ‌ فقط نگاه می‌کنم، من دیگه دیوونه نیستم و صخره را خواند.

این نشست به همت محمدرضا حمزه‌ای در کافه گالری موزه هنرهای معاصر برگزار شد.

بابک صحرایی ,نیلو لاری پور ,موزه هنرهای معاصر ,ناصرعبدالهی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,442
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500