ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 5 مرداد 1393 - ساعت 04:53:21
چاپ خبر

باخ، بتهون، شوپن در ایران

<p class="MsoNormal" dir="RTL"><span lang="FA">قطعه هایی از آثار معروف بزرگان موسیقی کلاسیک جهان در تازه ترین کنسرت نوازنده جوان پیانو در تالار رودکی اجرا می شود.</span></p>

ب.jpgقطعه هایی از آثار معروف بزرگان موسیقی کلاسیک جهان در تازه ترین کنسرت نوازنده جوان پیانو در تالار رودکی اجرا می شود.


آرمان فهیمی نوازنده پیانو و آهنگساز در گفتگو با خبرگزاری مهر با اعلام این خبر افزود: طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام گرفته روز 10 مرداد ماه امسال رسیتال پیانوی را با اجرای قطعاتی از آثار بزرگان موسیقی کلاسیک دنیا از جمله باخ، بتهون و شوپن را در دو بخش اجرا می کنم که فکر می کنم از جمله قطعاتی باشند که مورد توجه مخاطبان قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این کنسرت علاوه بر اجرای آثا یاد شده دو قطعه هم از ساخته های خودم در بخش دوم کنسرت اجرا می شود که با توجه به ویژگی‌هایی که به لحاظ حسی دارد می تواند برای تماشاگران در کنار سایر قطعه ها لذت‌بخش باشد.

این آهنگساز بیان کرد: اصولا شنیدن آثار بزرگان موسیقی کلاسیک دنیا در کشورمان به دلایل فراوان فقط مختص به عده ای خاص از مخاطبان است بنابراین من تلاش کردم در این کنسرت از قطعه هایی استفاده کنم که مخاطب عادی هم از شنیدن آنها لذت ببرد کما اینکه حتم دارم مخاطبان دقیق و همیشگی اجرای آثار کلاسیک هم از شنیدن این قطعات لذت خواهند برد.

فهیمی در بخش دیگری از صحبتهای خود تصریح کرد: اجرای دقیق و اصولی آثار کلاسیک یکی از مهم ترین شرایط و اصولی است که یک هنرمند باید در اجرای زنده به آن توجه داشته باشد از این جهت با توجه به دقت نظری که مخاطبان متخصص موسیقی کشورمان در این زمینه دارند سعی خواهم کرد اجرای لذت بخشی را به آنها ارائه دهم.

آرمان فهیمی از جمله هنرمندان جوان کشورمان است که فارغ التحصیل نوازندگی پیانو از یکی از دانشگاههای معتبر کشور اتریش است. وی هم اکنون در رشته تدریس نوازندگی پیانو در اتریش مشغول تحصیل است.

رسیتال پیانو این نوازنده پیانو جمعه 10 مرداد ساعت 20 در تالار رودکی برگزار می شود.

باخ ,بتهون ,شوپن ,آرمان فهیمی ,اجرای قطعات بزرگان موسیقی ,موسیقی کلاسیک ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,187
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500