ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : دوشنبه 6 مرداد 1393 - ساعت 04:45:42
چاپ خبر

انتظارها برای انتشار آلبوم جدید محسن چاووشی به سر می‌رسد

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">هفتمین آلبوم رسمی محسن چاووشی به نام ˝پاروی بی قایق˝ بعد از ماه مبارک رمضان وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.</span></p>

چاوشی.jpgهفتمین آلبوم رسمی محسن چاووشی به نام ˝پاروی بی قایق˝ بعد از ماه مبارک رمضان وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد.


نزدیک به یک سال است که طرفداران محسن چاووشی انتشار آلبوم تازه او را انتظار می‌کشند.“پاروی بی قایق” نام آلبوم جدید چاووشی است که مراحل ساخت آن حدود یک سال و نیم زمان برده است. نام این آلبوم از همان اوایل شروع مراحل ساخت توسط محسن چاووشی به هوادارانش اعلام شده بود که این موضوع خود با حواشی جالبی همراه بود.

از طراحی کاورهایی مخصوص آلبوم گرفته تا حمایت‌های همه جانبه و افتادن این اسم به سر زبان‌ها! این حمایت‌ها از آلبوم به حدی از جانب هواداران این خواننده زیاد بود که تنها پس از یک ماه از اعلام اسم این آلبوم توسط “محسن چاووشی” این نام به یک نام آشنا در موسیقی پاپ تبدیل شد.

از طرفی دیگر زمان انتشار این آلبوم نیز با تاخیرهایی روبرو شد که تمام این تاخیرها تنها یک دلیل داشت و بنا به گفته‌ی خود این خواننده تنها دلیلش بالا بردن کیفیت این آلبوم بوده است. این تاخیرها در اکثر موارد با همراهی هواداران و صبرشان همراه بود و باید دید این صبر هواداران و قول‌های این خواننده‌ی موفق کشور چه ثمره‌ای خواهد داشت؟!

این آلبوم تغییرات زیادی را به خود دیده است. از تغییر عوامل گرفته تا تصمیم به تغییر نام آن که البته پس از چند روز این تغییر نام کنسل شد. عوامل فعلی این آلبوم با حذف “فرشاد حسامی” و “بهروز صفاریان” در بخش تنظیم و “مونا برزویی” و چند ترانه‌سرای دیگر بدین شرح است: در بخش ترانه “حسین صفا” با ۸ ترانه پرچم‌دار آلبوم است و “روزبه بمانی” با دو ترانه و به احتمال زیاد “حسین غیاثی” با یک ترانه، ترانه سراهای این آلبوم را تشکیل می دهند. بخش تنظیم قطعات را نیز “محسن چاووشی” و “کوشان حداد” تشکیل داده اند و “بزرگمهر حسین‌پور” نیز طراحی جلد آلبوم را بر عهده دارد.

این آلبوم بعد از ماه مبارک رمضان و در اواسط مرداد ماه منتشر خواهد شد و پیش بینی می‌شود که از این آلبوم استقبال کم‌نظیری شود و رکورد آلبوم‌های قبلی این خواننده را خواهد زد. اما این ها همه گمانه زنی هستند و باید تا زمان انتشار این آلبوم صبر کرد و مشاهده کرد که آیا این چنین خواهد شد؟!

منبع:هنرآنلاین

محسن چاووشی ,آلبوم جدید محسن چاوشی ,قایق بی پارو ,بزرگمهرحسین پور ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,464
تعداد نظرات (3)
?
پرواز
9 سال و 264 روز و 16 ساعت و 10 دقیقه و 8 ثانیه قبل

مردیم از بس صبر کردیم...

?
پرواز
9 سال و 264 روز و 16 ساعت و 10 دقیقه و 8 ثانیه قبل

مردیم از بس صبر کردیم...

?
حسن
9 سال و 268 روز و 23 ساعت و 39 دقیقه و 6 ثانیه قبل

بی صبرانه منتظریم ایشالله که آلبوم فوق العاده ای باشه..

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500