ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ---
|
تاریخ : سه‌شنبه 7 مرداد 1393 - ساعت 15:43:34
چاپ خبر

دو آلبوم «جزیره پرواز ۲» و «کنج» از «حمیدرضا دیبازر» منتشر می‌شود

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="text-align: justify; direction: rtl; unicode-bidi: embed;">حمیدرضا دیبازر، آهنگساز، نوازنده و رهبر گروه موسیقی فوژان، پس از انتشار آلبوم «جزیره پرواز» و اجرای کنسرت‌هایی در سال گذشته، من جمله کنسرت گروه فوژان در روز بزرگداشت استاد احمد پژمان، دو اثر جدید با عنوان های «جزیره پرواز۲» و «کنج» را در دست انتشار دارد.</p><div><br></div>

dibazar-1600x1200 - Copy.jpgحمیدرضا دیبازر، آهنگساز، نوازنده و رهبر گروه موسیقی فوژان، پس از انتشار آلبوم «جزیره پرواز» و اجرای کنسرت‌هایی در سال گذشته، من جمله کنسرت گروه فوژان در روز بزرگداشت استاد احمد پژمان، دو اثر جدید با عنوان های «جزیره پرواز۲» و «کنج» را در دست انتشار دارد.

دیبازر با اعلام این خبر و در گفتگو با خبرنگار «موسیقی ایرانیان»، عنوان کرد: «درحال حاضر مشغول آماده سازی دو آلبوم «جزیره پرواز۲» و «کنج» هستیم. ۹۰ در صد از مراحل میکس و مسترینگ آلبوم «جزیره پرواز۲» انجام شده است و علاوه بر آن در حال تهیه ویدئو آرتی مرتبط با این آلبوم نیز هستیم. این فیلم بر اساس برخی قطعات ساخته شده در آلبوم طراحی شده و در حال طی مراحل تصویر برداری ست. فضای کار و موضوع این مجموعه،‌‌ همان صلح جهانی ست که در هر تراک به نوعی به آن اشاره شده است. موضوعی که همیشه دغدغه بنده بوده و هست. آلبوم «کنج» را هم به یاد مادرم ساخته‌ام که سه اثر از موسیقی-فیلم‌هایی که تا به حال ارائه داده‌ام را در آن گنجانده‌ام و تم این مجموعه اجتماعی ست. میکس و مسترینگ این اثر نیز به پایان رسیده است، تنها در حال رایزنی با چند ناشر هستم که پیشنهاداتی در رابطه با این مجموعه به بنده داده‌اند و پس از رسیدن به نتیجه نهایی، نسبت به انتشار آن اقدام خواهم کرد.»

این آهنگساز در ارتباط با دیگر فعالیت‌های پیش رو در قالب کنسرت و همچنین کتاب آموزش موسیقی افزود: «کنسرتی بر اساس آلبوم «بوم» را برای پاییز آینده تدارک دیده‌ایم که تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نیست. این کنسرت مانند اجرای پیشین، همراه با ویدئو آرت برگزار خواهد شد. کتابی در رابطه با آموزش همزمان آهنگسازی، نوازندگی پیانو و سلفژ نیز در دست انتشار دارم. در این کتاب، اصول آهنگسازی، نوازندگی و مبانی کنتروان و… به طور همزمان به هنرجو آموزش داده می‌شود. جزئیات بیشتر این اثر را در زمان مناسب اعلام خواهم کرد.»

جزیره پرواز ۲, کنج, حمیدرضا دیبارز, آلبوم جزیره پرواز ۲ حمیدرضا دیبارز, آلبوم کنج حمیدرضا دیبارز, آلبوم جزیره پرواز ۲ دیبارز, آلبوم کنج دیبارز, جزیره پرواز ۲ حمیدرضا دبیارز, کنج حمیدرضا دیبارز, آوا رکورد, مسابقه خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 2,108
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500