ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : پنج‌شنبه 9 مرداد 1393 - ساعت 05:29:27
چاپ خبر

دوئت گیتار و روایت آثاری از؛ پدسکو، اسکارلاتی، رایک و یورک

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">دوئت گیتارنوازی کیوان میرهادی و بابک ولی‌پور با اجرای آثاری از پدسکو، اسد، اسکارلاتی، استیو رایک و اندرو یورک برگزار می‌شود.</span></p>

دوئت.jpgدوئت گیتارنوازی کیوان میرهادی و بابک ولی‌پور با اجرای آثاری از پدسکو، اسد، اسکارلاتی، استیو رایک و اندرو یورک برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، کیوان میرهادی آهنگساز و نوازنده گیتار کلاسیک درباره کنسرتی که در پیش رو دارد، گفت: در این کنسرت قطعه‌هایی از پدسکو، اسد، اسکارلاتی، استیو رایک، اندرو یورک و  خودم را می‌نوازیم و خواننده هم نداریم. موسیقی ما بی‌کلام است و تنها دوگیتار به روی صحنه می‌روند.

کیوان میرهادی که نسبت به توجه بیش از حد علاقه مندان موسیقی به خواننده گلایه داشت، اظهار کرد: گیتار کلاسیک در ایران طرفدار زیادی ندارد و به همین دلیل است که ما سالنی صد نفره را برای برگزاری این کنسرت در نظر گرفته‌ایم و برای حفظ همین تعداد اندک از مخاطبان باید سطح اجرا‌هایمان را همواره در حد مطلوبی حفظ کنیم. من بر روی نداشتن خواننده در کنسرتمان تاکید می‌کنیم چرا که دوست ندارم مخاطبان با تصوری اشتباه به کنسرت ما بیایند.

وی ادامه داد: مسئله کمبود مخاطب به لایه‌های پایین جامعه برمی گردد. مخاطبان و علاقه مندان موسیقی در طول سال و برای انتخاب کنسرت‌های موسیقی با محدودیت مواجه هستند. آن‌ها به دلیل مشکلات مالی نمی‌توانند کنسرت‌های زیادی را ببینند. به طور حتم بسیاری از مخاطبان ترجیح می‌دهند که این انتخابشان را به کنسرتی شاد و ایرانی اختصاص دهند.

میرهادی با اشاره به محبوبیت گیتار کلاسیک در سالهای گذشته گفت: در دهه 70 فضای موسیقی چندان باز نبود و اجراهای موسیقی چندان تنوعی نداشت. اما امروز انواع بیشتری از موسیقی اجازه ارائه خود را پیدا کرده‌اند که از این میان موسیقی بی‌کلام و گیتار کلاسیک دیگر طرفداران چندانی ندارد.

این نوازنده گیتار درباره کنسرت پیش رو گفت: دوئت گیتار کلاسیک را با همراهی بابک ولی‌پور در روز شنبه 11 مرداد، ساعت 20 در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران برگزار می‌کنیم. قیمت بلیت‌های این کنسرت 30 هزار تومان و ظرفیت سالن نیز 100 نفر است.

وی با اشاره به اجرای این کنسرت در شهرستان‌ها اظهار کرد: برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا همین کنسرت را در برخی شهرستان‌ها نیز برگزار کنیم. کرج، کرمانشاه، گرگان و رشت شهرهایی هستند که در آن‌ها به اجرای کنسرت می‌پردازیم.

دوئت گیتار ,پدسکو ,اسکارلاتی ,رایک ویورک ,کیوان میرهادی ,بابک ولی پور ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,353
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500