ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : شنبه 11 مرداد 1393 - ساعت 05:21:31
چاپ خبر

اجرای دومین شب کنسرت شهرام ناظری در اردبیل لغو شد

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin: 3.6pt 0cm;"><span lang="FA">اجرای دومین شب کنسرت شهرام ناظری در اردبیل به دلایل نامشخص و نامعلوم لغو شد تا علاقمندان زیادی با مراجعه به محل برگزاری، پشت درهای بسته بمانند.</span><span lang="FA"><o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

اردبیل.jpgاجرای دومین شب کنسرت شهرام ناظری در اردبیل به دلایل نامشخص و نامعلوم لغو شد تا علاقمندان زیادی با مراجعه به محل برگزاری، پشت درهای بسته بمانند.

به گزارش خبرنگار مهر، کنسرت موسیقی شهرام ناظری استاد آواز کشور که برای اولین بار در استان اردبیل برگزار می شد، براساس اعلام قبلی قرار بود طی روزهای نهم و دهم مردادماه در سالن رضازاده اردبیل برگزار شود.

اما با اجرای شب اول طی شامگاه پنجشنبه نهم مردادماه، اجرای دوم این کنسرت در شب جمعه دهم مرداد بناگاه لغو شد، این درحالی بود که بلیط شب دوم اجرا نیز بفروش رسیده بود.

لغو اجرای شب دوم این کنسرت که باعث سرگردانی بسیاری از علاقمندان موسیقی شهرام ناظری شد، با شائبه های زیادی همراه شده است، اما تاکنون علت لغو آن به صورت رسمی از سوی برگزار کنندگان اعلام نشده است.

دیشب مراجعه کنندگان به سالن رضازاده اردبیل به عنوان محل برگزاری کنسرت در کمال تعجب با چراغ های خاموش مواجه شدند، با این حال حتی یک نفر نیز برای پاسخگویی به خیل علاقمندان در این محل وجود نداشت.

با پیگیری های صورت گرفته برگزارکنندگان این کنسرت تاکید کردند که لغو اجرای شب دوم این کنسرت از طریق سایت اعلام شده است. اما این سئوال مطرح است که این سایت تا چه حد فراگیر است که تمام افرادی که از طریق مراکز خصوصی اقدام به تهیه بلیط کرده بودند و هیچگونه انتظاری نیز برای لغو آن نداشتند، از عدم برگزاری آن نیز باخبر باشند.

وقتی رسانه ها که در راس اخبار قرار دارند و با حوزه های مختلف خبری سروکار دارند؛ از لغو آن بی خبر بوده اند، شهروندان چگونه از این امر آگاه شوند.

با این شرایط انتظار می رود برگزار کنندگان این کنسرت در خصوص لغو اجرای کنسرت موسیقی شهرام ناظری با شفافیت به آن پاسخ دهند.

شهرام ناظری ,کنسرت شهرام ناظری ,اردبیل ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,469
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500