ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : شنبه 11 مرداد 1393 - ساعت 06:01:23
چاپ خبر

«آقمراد چاریف» و گروه کهن در اصفهان

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">بزرگ‌ترین دوتارنواز ترکمنستان به همراه گروه کهن در اصفهان روی صحنه می‌رود.</span></p>

اصفهان.jpgبزرگ‌ترین دوتارنواز ترکمنستان به همراه گروه کهن در اصفهان روی صحنه می‌رود.

به گزارش هنرآنلاین، کنسرت خلیفه آقمراد چاریف و گروه کهن بخشی از تور تابستانی گروه کهن است که مرداد امسال در شهرهای کلاله، بندر ترکمن، گنبد کاووس، اصفهان و تهران به صحنه می‌رود.

در این کنسرت که به موسیقی نواحی خصوصا موسیقی مناطق شرق و غرب ایران اختصاص دارد، قطعاتی به آهنگسازی کامیار فانیان با صدای مهدی امامی اجرا می‌شود و خواننده و نوازنده برجسته ترکمن، خلیفه آقمراد چاریف، اصفهانی‌ها را میهمان قطعاتی از موسیقی ترکمن می‌کند.

جاوید ابراهیم‌پور (نی)، آرش سعیدیان (عود)، نبیل یوسف شریداوی (دف)، سجاد منصوری (تمبک) و کامیار فانیان (سه تار و دوتار ترکمن) اعضای گروه موسیقی کهن در این کنسرت هستند.

این کنسرت روزهای 20 و 21 مرداد، به همت "هنرسرای خورشید" وابسته به سازمان فرهنگی تاریخی اصفهان در محل این هنرسرا واقع در پل شهید چمران ابتدای خیابان کاوه اجرا می‌شود.

خلیفه آقامراد ,ترکمنستان ,کنسرت ,کنسرت گروه کهن در اصفهان ,دونوازی ,کنسرت گروه ترکمنی , گروه کهن ,موسیقی نواحی ,کامیارفانیان ,هنرسرای خورشید ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,689
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500