ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 12 مرداد 1393 - ساعت 04:09:02
چاپ خبر

اولین آلبوم گروه پژواک آماده انتشار است

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">گروه کوبه‌ای پژواک به سرپرستی کامران منتظری به زودی نخستین آلبوم خود را منتشر می‌کند.</span></p>

پژواک.jpgگروه کوبه‌ای پژواک به سرپرستی کامران منتظری به زودی نخستین آلبوم خود را منتشر می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین، کامران منتظری سرپرست گروه پژواک درخصوص این آلبوم گفت: نام آلبوم "این سه خط بی‌انتها" است و در هفته های آینده به بازار موسیقی کشور عرضه خواهد شد. این آلبوم یک مجموعه بی‌کلام است که با محوریت سازهای کوبه‌ای ضبط شده است. سازهای ملودیک به اقتضای هر قطعه در کنار کوبه ای ها قرار می‌گیرند.

منتظری افزود: از مشخصات این آلبوم استفاده از ریتم‌های لاتین، آفریقایی و برخی ریتم‌های خاورمیانه‌ای مثل لزگی در قطعات است که حلقه اتصال موسیقی این سرزمین‌ها با موسیقی ایران استفاده برجسته از تمبک در تنظیم همه قطعات است. مشخصه دیگر کار استفاده از قابلت‌های ریتمیک و تغییر تاکیدات برای ایجاد پریودهای طولانی در مترهای ثابت و همچنین استفاده از افکت‌های تمبک در قالب مترهای مشخص است که این افکت ها از ابداعات "نوید افقه" استاد برجسته من هستند.

امید امیدوار، کیوان عظیمی، علی کبوک، فرزاد صابری، آریا فرج‌نژاد، رحمت‌الله حامدی، مهرداد فضلی‌پور، نیما نیزاری و پویا موسویان اعضای گروه کوبه‌ای پژواک هستند که به عنوان نوازنده در این آلبوم همکاری داشتند.

همچنین اساتیدی چون حسین بهروزی‌نیا (عود)، پاشا هنجنی (نی)، شروین مهاجر (کمانچه)، وحید اسداللهی (نقاره)، همایون نصیری (پرکاشن) و مسعود حبیبی (دف) نوازندگان میهمانی هستند که در این پروژه با گروه پژواک همکاری داشته اند.

این نوازنده تمبک در پایان به انتشار کتاب اتودنوازی و آلبوم تک‌نوازی تمبک خود اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد این مجموعه (کتاب و سی‌دی) در 6 ماه آتی وارد بازار موسیقی کشور بشود.


گروه پژواک ,کامران منتظری ,آلبوم جدید گروه پژواک ,این سه خط بی انتها ,آلبوم این سه خط بی انتها کاریازگروه پژواک ,سازهای کوبه ای ,کنسرت سازهای کوبه ای ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,317
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500