ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 12 مرداد 1393 - ساعت 04:26:40
چاپ خبر

۱۰۲۶ اثر به هشتمین جشنواره موسیقی جوان رسید

علی ترابی خبر داد؛

<p class="MsoNormal" dir="RTL"><span lang="FA">پس از اتمام فراخوان هشتمین جشنواره موسیقی جوان، ۱۰۲۶ اثر از هنرمندان جوان سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.</span><span lang="FA"><o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

جوان.jpgپس از اتمام فراخوان هشتمین جشنواره موسیقی جوان، ۱۰۲۶ اثر از هنرمندان جوان سراسر کشور به دبیرخانه جشنواره ارسال شد.

به گزارش روابط عمومی انجمن موسیقی جوان، علی ترابی دبیر اجرایی هشتمین جشنواره موسیقی جوان با اعلام این خبر گفت: با پایان یافتن مهلت فراخوان این دوره از جشنواره ۱۰۲۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که نسبت به سال گذشته رشد چشمگیری داشته است.

وی ادامه داد: جشنواره هشتم نیز همانند سال گذشته برپایه تکنوازی و تکخوانی در دو شاخه کلاسیک و دستگاهی ایرانی برگزار می‌شود و آثار رسیده در هر دو بخش قابل چشمگیر است به طوری که در بخش موسیقی کلاسیک به طور کلی ۴۰۷ اثر و در بخش موسیقی دستگاهی ایران ۶۱۹ اثر در اختیار دبیرخانه قرار گرفته است.

دبیر اجرایی هشتمین جشنواره موسیقی جوان اظهار داشت: هیات انتخاب آثار از امروز شنبه ۱۱ مردادماه کار خود را آغاز کرده‌اند که پس از بازبینی، گروههای انتخابی برای اجرا در جشنواره اعلام می‌شوند.

هشتمین جشنواره موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی با تمرکز بر دو بخش تکنوازی و تکخوانی در حوزه موسیقی دستگاهی ایرانی و موسیقی کلاسیک شهریورماه امسال در تهران برگزار می‌شود.

جشنواره موسیقی جوان ,آثار رسیده به جشنواره موسیقی جوان ,علی ترابی ,هومن اسعدی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,158
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500