ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 12 مرداد 1393 - ساعت 04:33:24
چاپ خبر

تکذیب لغو شب دوم کنسرت «شهرام ناظری» به دلیل شایعه حضور اعضای «داعش» در اردبیل!

<p class="MsoNormal" dir="RTL"><span lang="FA">آهنگساز کنسرت شوالیه آواز ایران دراردبیل دلایل عدم برگزاری این برنامه در شب دوم را دراردبیل بازگو کرد.</span><span lang="FA"><o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

اردبیل.jpgآهنگساز کنسرت شوالیه آواز ایران دراردبیل دلایل عدم برگزاری این برنامه در شب دوم را دراردبیل بازگو کرد.

به گزارش «موسیقی ما»، فرید الهامی درباره اجرا نشدن کنسرت استاد «شهرام ناظری» در این شهر به «موسیقی ما» گفت: «اصولا لغو‌ای اتفاق نیفتاده و در سایت بلیت فروشی کنسرت نیز فقط اطلاع رسانی یک شب برنامه یعنی ۹ مرداد صورت گرفته است. مراکز فروش بلیت هم فقط برای یک شب بلیت فروشی کرده‌اند و اطلاع رسانی‌های لازم نیز صورت گرفته بود.»

الهامی درباره حضور و تجمع مردم در شب دوم این برنامه در پشت سالن برگزاری کنسرت و عدم اطلاع آن‌ها از اجرا نشدن برنامه نیز توضیح داد: «تعداد انگشت شماری در بیرون سالن حضور داشتند ولی چون بلیت فروشی‌ای صورت نگرفته، مشخصا تیم برگزاری مسئولیتی در این قبال ندارد. اطلاع رسانی‌های لازم نیز صورت پذیرفت ولی برخی دوستداران استاد برای دیدن ایشان مراجعه کرده بودند که بعد از حضور متوجه ماجرا شدند. افرادی نیز برای پاسخگویی به مردم در محل سالن حضور داشتند.»

الهامی در انتهای صحبت‌هایش نیز درباره برخی شایعه‌ها مبنی بر لغو این برنامه به دلیل انتشار اخبار کذبی مبنی بر حضور اعضای گروه تروریستی «داعش» در این شهر نیز گفت: «این صحبت‌ها کاملا کذب محض است. به شدت تکذیب می‌کنم.»

شهرام ناظری نیز در ابتدای اولین کنسرت خود در سالن رضازاده اردبیل با انتقاد از مسئولین فرهنگی استان مبنی بر برگزاری کنسرت موسیقی در استادیوم ورزشی، افزود: سالن ورزشی جای مناسبی برای برگزاری کنسرت موسیقی نیست.

وی با اشاره به مشکلات برگزاری کنسرت در این سالن، تصریح کرد: سالن ورزشی رضازاده اردبیل از نظر آکوستیک وضعیت مطلوبی ندارد.

ناظری خاطرنشان کرد: مسئولان فرهنگی اردبیل باید در آینده نزدیک در فکر ساخت سالن ویژه موسیقی باشند تا برنامه‌های مناسبی درشان مردم اردبیل ارائه شود.

وی اظهارامیدواری کرد: اهالی فرهنگ و هنر این استان که دیدگاه مثبتی نیز به موسیقی دارند، در زمینه ساخت سالن مناسب و درشان موسیقی و مردم اردبیل اقدام کنند.

شوالیه آواز ایران با اشاره به شور و احساسات علاقه‌مندان به موسیقی در این استان، اجرای اولین کنسرت خود در اردبیل را خاطره انگیز خواند.

شهرام ناظری ,کنسرت ,اردبیل ,کنسرت شهرام ناظری ,کنسرت شهرام ناظری دراردبیل ,لغو کنسرت شهرام ناظری ,آوارکورد ,مسابقه بطرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,656
تعداد نظرات (1)
?
فرنوش رضایی
9 سال و 198 روز و 19 ساعت و 24 دقیقه و 51 ثانیه قبل

سلام آقای الهامی میخواستم آدرس آموزشگاهی که شما اونجا تدریس میکنید رو داشته باشم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500