ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 12 مرداد 1393 - ساعت 05:41:16
چاپ خبر

علیزاده در زادگاه لطفی می‌نوازد

<p class="MsoNormal" dir="RTL"><span lang="FA">حسین علیزاده به همراه گروه «هم‌آوایان» در زادگاه محمدرضا لطفی و به یاد این هنرمند فقید به اجرای برنامه می‌پردازند.</span></p>

ل ع.jpgحسین علیزاده به همراه گروه «هم‌آوایان» در زادگاه محمدرضا لطفی و به یاد این هنرمند فقید به اجرای برنامه می‌پردازند.


به گزارش خبرگزاری تسنیم، در آستانه یکصدمین روز درگذشت استادمحمد رضا لطفی، یار و رفیق دیرین این هنرمند به یاد وی و در زادگاه لطفی به اجرای برنامه می‌پردازد.

حسین علیزاده به همراه گروه هم‌آوایان در روز 16 مرداد 1393 در تالار فخرالدین اسعد گرگانی در دو سانس به اجرای برنامه می‌پردازد.

علیزاده و لطفی دو هنرمندی هستند که در پیشرفت موسیقی ایرانی تاثیر بسیاری داشته‌اند و با فعالیت‌هایشان نام خود را در این موسیقی ماندگار کرده‌اند. حال لطفی از میان ما رفته و رفیق قدیمی‌اش به یاد او به اجرای برنامه می‌پردازد.

خوانندگی گروه هم آوایان را در این اجرا‌ها، محمد معتمدی به عهده دارد. معتمدی از خوانندگان جوانی است که در سال‌های گذشته تجربه همکاری با محمدرضا لطفی را داشته است. معتمدی بخش زیادی از موفقیت خود را در عرصه موسیقی ایرانی مدیون محمد رضا لطفی است و با اجراهای موفقی که با لطفی به روی صحنه برد، توانست در موسیقی ایرانی خود را مطرح کند.

محمد معتمدی (آواز)، علی بوستان (سه‌تار)، رادمان توکلی (تار)، سیاوش برهانی (بم‌تار)، سیامک جهانگیری (نی)، سینا جهان‌آبادی (کمانچه)، محمد انشائی (قیچک) و سید احمد مستنبط (تنبک) اعضای گروه هم‌آوایان هستند که در کنار حسین علیزاده به اجرای برنامه می‌پردازند.

حسین علیزاده ,محمدرضالطفی ,گروه هم آوایان ,فخرالدین اسعدی گرگانی ,محمدمعتمدی ,کنسرت ,کنسرت گروه هم آوایان ,کنسرت حسین علیزاده ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,596
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500