ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 12 مرداد 1393 - ساعت 09:59:31
چاپ خبر

کنسرتی به نفع بانوان سرپرست خانواده

<p class="MsoNormal" dir="RTL"><span lang="FA">گروه موسیقی «پریشاد» به سرپرستی پریچهر خلوتی و با حمایت موسسه «بانوی سرزمین مهر» به نفع بانوان سرپرست خانواده به اجرای برنامه می‌پردازد.</span></p>

خ.jpgگروه موسیقی «پریشاد» به سرپرستی پریچهر خلوتی و با حمایت موسسه «بانوی سرزمین مهر» به نفع بانوان سرپرست خانواده به اجرای برنامه می‌پردازد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پریچهر خلوتی سرپرست گروه موسیقی «پریشاد» اظهار کرد: 14 سال است که گروه موسیقی «پریشاد» تاسیس کرده‌ام و با اجرا برای بانوان می‌پردازیم. در این اجراها بیش از هر چیز به بازسازی قطعه‌های ماندگار موسیقی ایرانی می‌پردازد.

وی ادامه داد: ما از زمانی که گروه «پریشاد» را تاسیس کردیم به همکاری با موسسه‌های خیریه پرداختیم. این بار نیز برای حمایت از بانوان سرپرست خانواده به روی صحنه می‌رویم. در این اجرا قطعه‌هایی را با آهنگسازی فضل اله توکل، علی تجویدی، انوشیروان روحانی و همایون خرم بازسازی کرده و اجرا می‌کنیم. همچنین دو قطعه تازه را براساس سروده‌های خودم آماده اجرا کرده‌ایم که یکی «بال پرواز» نام دارد و دیگری در مدح حضرت علی (ع) است.

قرار است پیش از اجرای گروه «پریشاد» دکتر نوریه ثابت مدیر موسسه «بانوی سرزمین مهر» برخی از مشکلات روحی مربوط به زندگی بانوان در دوره میان سالی و راه حل‌های آنها را شرح دهد.

گروه موسیقی «پریشاد» به سرپرستی پریچهر خلوتی تا کنون اجراهای بسیاری را در ایران و برای بانوان به روی صحنه برده است. این گروه در سال 1385 عنوان برگزیده بانوان جشنواره فجر را به دست آورده است.

گروه «پریشاد» هفت عضو دارد که مینو قاسم‌پور نوازنده «قانون»، نازلی بخشایش نوازنده «پیانو»، نیوشا بریمانی نوازنده «کمانچه»، نیلوفر ابراهیمی نوازنده «فلوت»، مهرناز دبیرزاده نوازنده «تنبک»، عسل ملک‌زاده نوازنده «دف» و پریچهر خلوتی اعضای این گروه هستند.

این کنسرت در روز 18 مرداد در سالن خلیج فارس فرهنگساری نیاوران اجرا می‌شود.


خانواده ,موسسه ی بانوی سرزمین مهر ,گروه موسیقی پریشاد ,فضل الله توکل ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,189
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500