ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : دوشنبه 13 مرداد 1393 - ساعت 06:33:30
چاپ خبر

شوالیه و پسر هم نوا می شوند

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin: 3.6pt 0cm;"><span lang="FA">خواننده آلبوم موسیقایی «بعد یازدهم » بعد از بازگشت از سفرهای خارجی خود شهریور ماه امسال تازه ترین کنسرت موسیقایی خود را در تالار وزارت کشور برگزار می شود.</span><span lang="FA"><o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

ش وح.jpgخواننده آلبوم موسیقایی «بعد یازدهم » بعد از بازگشت از سفرهای خارجی خود شهریور ماه امسال تازه ترین کنسرت موسیقایی خود را در تالار وزارت کشور برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، حافظ ناظری که بعد از انتشار آلبوم «بعد یازدهم» از مجموعه سمفونی رومی به موفقیت هایی دست پیدا کرده است قصد دارد بعد از بازگشت به کشورمان تازه ترین کنسرت خود را در تالار وزارت کشور برگزار کند و شهرام ناظری پدر این خواننده در کنسرت پسرش وی را همراهی خواهد کرد.

طبق خبری که از این خواننده منتشر شده در این کنسرت تعدادی از نوازندگان خارجی که با حافظ ناظری در پروژه بعد یازدهم همکاری داشته اند در این کنسرت حضور خواهند داشت.

حافظ ناظری پیش از این نیز در کانادا و چند شهر مهم آمریکا به اجرای برنامه پرداخته بود و این برای اولین بار که وی قطعات آلبوم «بُعد یازدهم» را در تهران اجرا می کند. البته هنوز تاریخ دقیقی برای برگزاری کنسرت اعلام نشده اما سامانه فروش اینترنتی 84200 آمادگی خود را برای فروش اینترنتی بلیت اعلام کرده است.

پروژه موسیقایی «بعد یازدهم» از جمله آلبوم های موسیقایی پرحاشیه این روزهای موسیقی کشورمان است که بعد از انتشارش با واکنش های متفاوتی رو به رو شده است. این آلبوم طبق گفته صاحبانش تاکنون در بازارهای متعدد فروش آثار موسیقایی با موفقیت هایی روبه رو شده است که از آن جمله می توان به قرار گرفتن در رتبه نخست چارت موسیقی کلاسیک «بیلبورد» اشاره کرد.

این آلبوم در داخل کشورمان همچنان با واکنش های منفی و مثبت هنرمندان و صاحب نظران مواجه است.

شهرام ناظری ,حافظ ناظری ,کنسرت حافظ ناظری ,کنسرت شهرام ناظری ,سمفونی رومی ,کنسرت شرام وحافظ ناظری ,آلبوم بعد یازدهم از حافظ ناظری ,آلبوم بعدیازدهم ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,394
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500