ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : دوشنبه 13 مرداد 1393 - ساعت 07:47:26
چاپ خبر

اجرای دومین کنسرت یادمان «فریدون پوررضا»

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin: 3.6pt 0cm;"><span lang="FA">دومین کنسرت یادمان استاد «فریدون پوررضا» با اجرای قطعاتی جاودانه از این هنرمند فقید توسط یکی از شاگردان وی، روز چهارشنبه(15 مرداد) در رشت برگزار خواهد شد.</span><span lang="FA"><o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

پوررضا.jpgدومین کنسرت یادمان استاد «فریدون پوررضا» با اجرای قطعاتی جاودانه از این هنرمند فقید توسط یکی از شاگردان وی، روز چهارشنبه(15 مرداد) در رشت برگزار خواهد شد.

به گزارش ایسنا، رضا ثقتی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت با اعلام این خبر گفت: کنسرت مزبور به همت گروه هنری گیل اوخان و با همکاری اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان رشت، سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و آموزشگاه موسیقی کوبه به صورت رایگان برگزار می‌شود.

وی افزود: در این کنسرت موسیقی، کیانوش علیپور از شاگردان استاد پوررضا به اجرای قطعاتی جادوانه خواهد پرداخت که قبلاً توسط این هنرمند فقید موسیقی فولکلور گیلان اجرا شده بود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشت یادآور شد: دومین کنسرت یادمان استاد «فریدون پوررضا»، روز چهارشنبه ۱۵ مرداد ۹۳ در دو سانس ساعت‌های ۱۹ و ۲۱ در سالن شهید انصاری (وارش) مجتمع فرهنگی و هنری خاتم‌الانبیا (ص) این شهر برگزار خواهد شد.

فریدون پوررضا، مدرس و پژوهشگر موسیقی بومی گیلان، 3مهرماه ۱۳۱۱خورشیدی در لشت‌نشاء از توابع شهرستان رشت دیده به هستی گشود و 23 فروردین ۱۳۹۱ خلیج ژرف نگاهش را فروبست.

فریدون پوررضا ,کنسرت ,کنسرت یادبود فریدون پوررضا ,رضا ثقتی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,188
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500