ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 14 مرداد 1393 - ساعت 05:55:29
چاپ خبر

تبریز برای اولین بار میزبان گروه آوازی تهران

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">گروه آوازی تهران به رهبری میلاد عمرانلو و وحید تاج مرداد در تبریز کنسرت برگزار می‌کند.</span></p>

کر.jpgگروه آوازی تهران به رهبری میلاد عمرانلو و وحید تاج مرداد در تبریز کنسرت برگزار می‌کند.

به گزارش هنرآنلاین، وحید تاج، خواننده گفت: هم‌اکنون در تدارک و برنامه‌ریزی برای برگزاری کنسرت در تبریز هستیم و قرار است به همراه گروه آوازی تهران 24 مرداد در تبریز و در سالن پتروشیمی به صحنه رویم.

این خواننده در ادامه درباره قطعاتی که قرار است در این کنسرت اجرا شود، افزود: قطعات این كنسرت تركیبی از گلچین دو آلبوم آكاپلای یك و دو است.

تاج خاطرنشان کرد: در این اجرا 20 قطعه اجرا می‌شود که نام بعضی از ساری گلین، خوشه چین، خاك مهرآئین، ای یار، و موسیقی فیلمهایی چون مالنا، خوب بد زشت، پاپیون، گنجشكك اشی مشی است.

او گفت: این اجرا در تبریز اولین كنسرت گروه آوازی تهران پس از بازگشت از مسابقات جهانی است. همچنین گروه آوازی تهران برای اولین بار در تبریز به اجرای برنامه می‌پردازد.

این خواننده در پایان گفت: نسیبه عبداللهی، نازنین روستا، مهدیه عبداللهی، تینا جامه گرمی، لیلا قنادپور، سمیرا محسنی، شقایق صادقیان، فرنوش رحیمی، عماد عامر کاشی، یاشار مظلومی، فرهاد خزری، عباس کاظمی، سید مهدی ابطحی و.... از اعضا و نوازندگان این گروه هستند و میلاد عمرانلو رهبر این گروه است.

گروه آوازی تهران ,وحید تاج ,تبریز ,کنسرت ,کنسرت گروه آوازی تهران ,کنسرت گروه آوازی تهران درتبریز ,میلاد عمرانلو ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,526
تعداد نظرات (1)
?
فرهاد
9 سال و 263 روز و 22 ساعت و 16 دقیقه و 53 ثانیه قبل

خواهشمندیم این خبر را تصحیح بفرمایید
بلاشک آقای تاج این اسامی را نفرمودند.
زیرا این اسامی مربوط به ۴ سال پیش هست.
یا حد اقل ۳ خط آخر رو حذف کنید.

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500