ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 14 مرداد 1393 - ساعت 06:38:23
چاپ خبر

سایه‌ی «فرزاد فرزین» کنسرت می‌دهد!

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin: 3.6pt 0cm;"><span lang="FA">خواننده آلبوم «شخصی» در جدیدترین اجرای برنامه خود اواخر تابستان امسال در تهران روی صحنه می رود.</span><span lang="FA"><o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

سایه.jpgخواننده آلبوم «شخصی» در جدیدترین اجرای برنامه خود اواخر تابستان امسال در تهران روی صحنه می رود.


به گزارش «موسیقی ما»، فرزاد فرزین پس از کنسرت‌هایی که این اواخر در شهرستان های مختلف کشور از جمله کیش و ... روی صحنه برده، این بار در یک کنسرت جدید در تهران و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی روی صحنه می رود.

این برنامه که کنسرت «سایه» نام گرفته است، قرار است با پرفورمنس و بازی‌های ویژه تصویری همراه باشد که کارگردانی و ایده‌ردازی خاصی نیز برای آن تدارک دیده شده است.

تهیه کننده این کنسرت در توضیح جزئیات این برنامه توضیح داد: «هم من و هم فرزاد فرزین و گروه اش اعتقاد داریم که این تکامل یافته ترین کنسرت این خواننده خواهد بود.»

«رسول ترابی» در ادامه افزود: «فعلا قصد نداریم جزئیات بیشتری از این برنامه را در اختیار رسانه‌ها قرار بدهیم ولی قطعا اتفاقات جالبی را تدارک دیده‌ایم که در روز اجرا دوستداران این خواننده شاهد‌اش خواهند بود.»

بر اساس این گزارش کنسرت «سایه» فرزاد فرزین 19 و 20 شهریور در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و به تهیه‌کنندگی موسسه «آوای دوران» روی صحنه خواهد رفت.

فرزاد فرزین ,کنسرت ,کنسرت فرزاد فرزین ,کنسرت سایه ,رسول ترابی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,836
تعداد نظرات (1)
?
ملیکااااااااااا
9 سال و 230 روز و 3 ساعت و 59 دقیقه و 58 ثانیه قبل

من که دارم می رم نوزدهم

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500