ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 14 مرداد 1393 - ساعت 06:55:02
چاپ خبر

دو انتصاب جدید در دفتر موسیقی وزارت ارشاد

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد طی احکامی حسین مجیدیان را معاون دفتر موسیقی وزارت ارشاد و محمد لاری را به عنوان مدیر روابط عمومی این مرکز منصوب کرد.</span></p>

دفتر.jpgمدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد طی احکامی حسین مجیدیان را معاون دفتر موسیقی وزارت ارشاد و محمد لاری را به عنوان مدیر روابط عمومی این مرکز منصوب کرد.

به گزارش فارس، پیروز ارجمند مدیر دفتر موسیقی وزارت ارشاد طی احکامی حسین مجیدیان را معاون دفتر موسیقی و محمد لاری را به عنوان مدیر روابط عمومی این مرکز منصوب کرد.

حسین مجیدیان فارغ التحصیل دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران است. وی فعالیت خود را در زمینه هنر، ابتدا با تار و سه تا نوازی آغاز کرد او تاکنون آهنگسازی در مستندهای زیادی از جمله مستند «فرش»، «سودا»، «اینجا آفریقاست» و... را به عهده داشته است.

از دیگر آثار مجیدیان در زمینه موسیقی را می توان به «خزان آرزو» با همکاری زنده یاد ایرج بسطامی و آخرین اثرش به نام «سرو خرامان»، اثری تلفیقی از پنج خواننده با تنظیم کنندگی محمد حق گو، و «مقام شور»، مقایسه ای در باب موسیقی مقامی و موسیقی ردیف دستگاهی، اشاره کرد.

حسین مجیدیان در زمینه موسیقی تئاتر نیز آثاری ارائه کرده است، از جمله اجرای متوالی سه سال کنسرت در مراسم بزرگداشت مولانا، آهنگسازی تئاتر «جای خالی سلوچ» به نویسندگی دکتر کتایون حسین زاده.

دفتر موسیقی ,پیروز ارجمند ,حسین مجیدیان ,محمد لاری,وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,444
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500