ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : چهارشنبه 15 مرداد 1393 - ساعت 05:05:55
چاپ خبر

ارکستر فوژان به صحنه می‌رود

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">حمیدرضا دیبازر که سه اثر جدید در دست انتشار دارد، آبان‌ماه به همراه گروه فوژان در تهران به اجرای برنامه می‌پردازد.</span></p>

دیرباز.jpgحمیدرضا دیبازر که سه اثر جدید در دست انتشار دارد، آبان‌ماه به همراه گروه فوژان در تهران به اجرای برنامه می‌پردازد.

حمیدرضا دیبازر، آهنگساز و رهبر گروه موسیقی فوژان ، گفت: گروه موسیقی فوژان آبان‌ماه در تهران و در تالار وحدت به اجرای برنامه می‌پردازد.

این آهنگساز با اشاره به اینکه در این کنسرت قطعاتی از آلبوم "بوم" برای مخاطبان اجرا می‌شود، تاکید کرد: نام بعضی از قطعات آن کوبان، سور بانگ، جنون، به سپیدی صلح و…. است و در سازبندی از سازهای ایرانی، سازهای الکترونیک، سازهای زهی و سازهای آکوستیک استفاده شده است.

دیبازر با اشاره به اینکه مضمون این کنسرت صلح جهانی است، خاطرنشان کرد: آلبوم “بوم” با توجه به میل ترکیب سازهای گوناگون و المان‌های متنوع موسیقی از فرهنگ‌های مختلف آهنگسازی شده و در این اثر موسیقی سازی و باکلام در کنار هم قرار گرفته و به ارتباط انسان با هستی و انسان با انسان پرداخته است.

رهبر گروه موسیقی فوژان در ادامه از انتشار سه اثر موسیقایی جدید خبر داد و گفت: آلبوم "جزیره پرواز 2" در مراحل نهایی قرار دارد و قرار است این اثر به صورت صوتی و تصویری اواخر سال جاری روانه بازار موسیقی شود.

این آهنگساز افزود: در حال ضبط مجموعه آثار آوازی به همراه ارکستر "فوژان هستیم که اشعار این اثر از حافظ و مولانا است. دولتمند خلف نیز در این اثر موسیقایی با این گروه همکاری کرده است.

حمیدرضا دیبازر در ادامه بیان کرد:  آلبوم دیگری در دست تهیه و تولید دارم که این اثر یک سری آثار به همراه اشعار شاعران معاصران ایران است. شعر "دست" فریدون مشیری یکی از این قطعات است. این آثار اواخر سال جاری در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.

حمیدرضا دیبازر ,کنسرت حمیدرضادیبازر ,گروه فوژان ,کنسرت گروه فوژان ,فریدون مشیری ,آلبوم جدید گروه فوژان ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,786
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500