ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : چهارشنبه 15 مرداد 1393 - ساعت 05:47:40
چاپ خبر

برپایی جشن خانه موسیقی در یکی از عمارت‌های تاریخی

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin: 3.6pt 0cm;"><span lang="FA">جشن پانزدهمین سالگرد تاسیس خانه موسیقی با اجراهای متنوع گروه‌های مختلف موسیقی شهریور ماه برگزار می‌شود.</span><span lang="FA"><o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

خانه.jpgجشن پانزدهمین سالگرد تاسیس خانه موسیقی با اجراهای متنوع گروه‌های مختلف موسیقی شهریور ماه برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری مهر، همزمان با فرارسیدن پانزدهمین سالگرد تاسیس خانه موسیقی جشن امسال متفاوت‌تر از سال‌های گذشته با اجراهای متنوع از سبک‌های مختلف موسیقی در یکی از عمارت‌های تاریخی تهران و در فضای باز برگزار می‌شود.

در جشن خانه موسیقی چند گروه موسیقایی با حضور هنرمندان سرشناس قرار است با تغییر نام جشن خانه موسیقی در قالب «فستیوال موسیقی تهران» برنامه هایی را اجرا کنند. این در حالی است که مراسم اختتامیه جشن امسال هم علاوه بر اجرای موسیقی شامل تجلیل از چند هنرمند پیشکسوت و اعلام برترین های دوسالانه کتاب موسیقی خواهد بود.

در چند روز آینده نیز با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به دبیرخانه دوسالانه کتاب برتر موسیقی، داوری آن در سه بخش پژوهشی، آموزشی و ترجمه آغاز می شود.

 اسامی هنرمندان و گروه های شرکت کننده، زمان و مکان اجراها، نحوه فروش بلیت و دیگر جزئیات مربوط به مراسم اختتامیه در نشست خبری با حضور اصحاب رسانه توسط دبیر جشن اعلام می شود.

خانه موسیقی ,فستیوال موسیقی تهران ,دوسالانه کتابب های برترموسیقی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,764
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500