ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : چهارشنبه 15 مرداد 1393 - ساعت 08:44:26
چاپ خبر

هشتمین جشنواره موسیقی جوان ۱۵ تا ۲۰ شهریور برگزار می‌شود

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">هشتمین جشنواره موسیقی جوان ۱۵ تا ۲۰ شهریورماه به دبیری هومان اسعدی در تالار رودکی برگزار می‌شود.</span></p>

جوان.jpgهشتمین جشنواره موسیقی جوان ۱۵ تا ۲۰ شهریورماه به دبیری هومان اسعدی در تالار رودکی برگزار می‌شود.


به گزارش خبرگزاری فارس، علی ترابی دبیر اجرایی هشتمین جشنواره موسیقی جوان با اعلام زمان برگزاری این دوره از جشنواره گفت: در این دوره که با هدف تمرکز بر دو بخش تکنوازی و تکخوانی در حوزه موسیقی دستگاهی ایرانی و موسیقی غربی برگزار می شود پذیرفته شدگان مرحله اول ، از 15 تا 19 شهریورماه در حضور هیات داوران هر بخش به اجرای برنامه خود می پردازند.

وی ادامه داد: مراسم اختتامیه هشتمین جشنواره موسیقی جوان که به معرفی برگزیدگان این دوره اختصاص دارد نیز روز 20 شهریورماه در تالار وحدت برگزار خواهد شد.

مدیرعامل انجمن موسیقی ایران افزود: فراخوان هشتمین جشنواره موسیقی جوان 7 اسفندماه سال 92 منتشر شد که طی آن 1026 متقاضی از سراسر کشور برای حضور در این جشنواره اعلام آمادگی کردند.

ترابی بیان داشت: هم اکنون هیات انتخاب در حال بررسی آثار هستند که با اعلام رای نظر نهایی خود،اسامی پذیرفته شدگان نهایی هفته آینده اعلام خواهد شد.

دبیر اجرایی جشنواره هشتم موسیقی جوان در ادامه گفت: هشتمین جشنواره موسیقی جوان با برخورداری از حضور برجسته ترین اساتید موسیقی حسین علیزاده، شهرام ناظری، رامبد صدیف، مجید کیانی و داریوش طلایی، شاهین فرهت، آذین موحد، رافائل میناسکانیان، مرجان قنبری مهر و مهرداد پاکباز در ترکیب شواری سیاستگذاری خود و نیز داوران با سابقه برگزار می شود.

هشتمین جشنواره موسیقی فجر 15 تا 20 شهریورماه در تالار رودکی و وحدت برگزار می شود.

جشنواره موسیقی جوان ,هشتمین جشنواره موسیقی جوان ,علی ترابی ,دبیر جشنواره موسیقی جوان ,انجمن موسیقی جوان ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,419
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500