ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 19 مرداد 1393 - ساعت 14:28:59
چاپ خبر

اختتامیه مسابقه خوانندگی با حضور چهره‌های موسیقی در رادیو

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin: 3.6pt 0cm;"><span lang="FA">سومین اختتامیه مسابقه رادیویی «صدا آزاد» و نخستین جشنواره رادیویی «زیر چتر لبخند» امروز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان می‌دهد.</span><span lang="FA"><o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

صدا.jpgسومین اختتامیه مسابقه رادیویی «صدا آزاد» و نخستین جشنواره رادیویی «زیر چتر لبخند» امروز با معرفی برترین‌ها به کار خود پایان می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، هنرمندانی از جمله همایون رحیمیان‌، فریدون خشنود،‌ سالار عقیلی‌، کیوان ساکت،‌ محمد حشمتی‌، بنیامین بهادری‌، رضا صادقی‌ و امیر تاجیک که مسابقه «صدا آزاد» را در رادیو جوان داوری کرده‌اند، در این برنامه حضور خواهند داشت.

براساس این گزارش، مسابقه «صدا آزاد» متعلق به قشر جوان است و در مراسم اختتامیه‌ای که امروز، 19 مرداد ماه برگزار خواهد شد‌، استعدادهای خوانندگی‌، ترانه‌سرایی‌ و آهنگسازی در سه بخش موسیقی سنتی، پاپ و شعر با اجرا در این مراسم به عنوان منتخب، از سوی داوران معرفی خواهند شد.

همچنین اجرای چند قطعه موسیقی توسط برگزیدگان این مسابقه انجام خواهد شد و سه گروهی که در اجرا توانسته‌اند نظر داوران را جلب کنند معرفی خواهند شد.

براساس این گزارش، افتتاحیه نخستین جشنواره «زیر چتر لبخند» همزمان با سومین اختتامیه مسابقه «صدا آزاد » خواهد بود‌ و برندگان بخش مسابقه‌های رادیویی نیز در این مراسم اعلام خواهند شد.

صدا آزاد ,رادیو جوان ,رضاصادقی ,زیر چترلبخند ,امیر تاجیک ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,887
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500