ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 21 مرداد 1393 - ساعت 11:58:41
چاپ خبر

لئونارد کوهن 80 سالگی‌اش را با یک آلبوم جدید جشن می‌گیرد

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">لئونارد کوهن خواننده و ترانه‌سرای معروف کانادایی سپتامبر امسال جشن تولد 80 سالگی خود را با رونمایی از آلبوم تازه‌اش جشن خواهد گرفت.</span></p>

لئونارد.jpgلئونارد کوهن خواننده و ترانه‌سرای معروف کانادایی سپتامبر امسال جشن تولد 80 سالگی خود را با رونمایی از آلبوم تازه‌اش جشن خواهد گرفت.

به گفته منابع مختلف، این آلبوم که "دردسرهای مردم‌پسند" (Popular Problems) نام دارد، سپتامبر امسال و درست یک روز پس از جشن تولد 80 سالگی این موزیسین در دنیا منتشر خواهد شد.

به گزارش هنرآتلاین، این خبر نخستین بار در مراسمی که طرفداران لئونارد کوهن روزهای هفتم تا دهم اوت در ایرلند برگزار کردند اعلام شد.

جارکو آرجاتسالو مدیر وبسایت رسمی کوهن، در یادداشتی که به مناسبت این رویداد منتشر کرده بود نوشت: لئونارد روی آهنگ‌های آلبوم جدید سخت کار کرده است. او از من خواست به شما اطلاع دهم که آلبوم جدید در اواخر ماه سپتامبر، درست بعد از هشتادمین سالروز تولد او منتشر خواهد شد.

نماینده لئونارد کوهن در بریتانیا هنوز خبر انتشار این آلبوم را تایید نکرده، اما آرجاتسارو اغلب نقش رابط میان خواننده و طرفدارانش را ایفا می‌کند. آنچه به این حدس و گمان‌ها پیرامون انتشار آلبوم جدید کوهن دامن زده است، اظهارات سیلوی سایمنز روزنامه‌نگار حوزه موسیقی، بیوگرافی‌نویس و نویسنده کتاب زندگی‌نامه لئونارد کوهن است که دو روز پیش این خبر را در توییتر خود تایید کرده است.

آلبوم پیشین کوهن به نام "ایده‌های قدیمی" (Old Ideas) که دوازدهمین آلبوم استودیویی این خواننده است، سال 2012 منتشر و پرفروش‌ترین آلبوم او در ایالات متحده شد. این آلبوم در 11 کشور در صدر لیست پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفت.

لئونارد کوهن، شاعر، ترانه‌سرا، رمان‌نویس و خواننده مشهور کانادایی سال ۱۹۳۴ در مونترال به دنیا آمد. در دوران دبیرستان به موسیقی، شعر و ترانه علاقه مند شد و به آموختن موسیقی پرداخت. ابتدا نواختن گیتار را آموخت، سپس به موسیقی کانتری روی آورد. در سال ۱۹۵۱ در دانشگاه پذیرفته شد و بعد از مدتی برای ۴ شعری که سروده بود، از دانشگاه جایزه گرفت. او قبل از فارغ‌التحصیل شدن از دانشگاه اولین کتاب شعر خود را منتشر و آن را به پدرش درگذشته‌اش تقدیم کرد. شعر های این کتاب مجموعه اشعاری بود که کوئن از ۱۵ سالگی سروده بود. ترانه‌های ساده و دلنشین کوئن در این کتاب و کتاب بعدیش موقعیت و سبک خاص او را در کانادا و آمریکا تثبیت کرد.

لئونارد کوئن بعد از مدتی به آمریکا مهاجرت کرد، جودی کالینز یکی از ترانه‌های او به نام "سوزان" را اجرا کرد؛ این آهنگ و ترانه زیبایش به شهرت و محبوبیت زیادی دست یافت و تا سال‌ها از آن یاد می‌شد. در سال ۱۹۶۷ آلبوم "آهنگ‌های لئونارد کوهن" با صدا و ترانه‌های لئونارد کوهن منتشر شد.

این آلبوم در آمریکا و بریتانیا بسیار محبوب شد و موفقیت این آلبوم و به دنبال آن انتشار دو آلبوم دیگر، نوع خاص موسیقی و صدای او را بیش از بیش محبوب ساخت و همین موجب شد تا کنسرت‌های موفقی در آمریکا، کانادا و اروپا داشته باشد.

نوع اشعار، صدای آرام و ساده و همچنین بعضی از ویدئوهای زیبا و بحث بر انگیزی که برای ترانه هایش ساخته شده، همگی در موفقیت و برجسته کردن آثار هنری او موثر بوده است. کوهن تاکنون چند کتاب شعر و رمان و چند آلبوم موسیقی منتشر کرده است. آهنگ‌های Everybody Knows، I’m Your Man، Democracy و ترانه معروف Dance Me to the End of Love از بهترین آهنگ‌ها و ترانه‌های او هستند.

 

لئونارد کوهن ,کانادا ,دردسرهای مردم پسند ,آلبوم دردسرهای مردم پسند ,آلبوم جدید لئوناردکوهن ,آلبوم جدیدلئوناردکوهن بانام دردسرهای مردم پسند ,سیلوی سایمنز ,مونترال ,مونترال کانادا ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,735
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500