ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 21 مرداد 1393 - ساعت 12:34:19
چاپ خبر

عذر خواهی نوازنده ترکمنستانی از مردم اصفهان

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin: 3.6pt 0cm;"><span lang="FA">سرپرست گروه کهن گفت: آق مراد چاریف از مردم اصفهان به دلیل غیبت در کنسرت عذرخواهی کرده و قول داده که در ماه نوامبر به ایران سفر کند و یک کنسرت اختصاصی برای مردم اصفهان برگزار کند.</span><span lang="FA"><o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

کهن.jpgسرپرست گروه کهن گفت: آق مراد چاریف از مردم اصفهان به دلیل غیبت در کنسرت عذرخواهی کرده و قول داده که در ماه نوامبر به ایران سفر کند و یک کنسرت اختصاصی برای مردم اصفهان برگزار کند.

به گزارش ایسنا، کامیار فانیان پیرامون غیبت آق مراد چاریف در کنسرت گروه "کهن" در روزهای دوشنبه و سه شنبه در هنرسرای خورشید، اظهار کرد: آق مراد چاریف، نوازنده ترکمنستانی در سه اجرای قبل گروه، در شهرهای کلاله، بندر ترکمن و گنبد حضور داشت، اما در این کنسرت نتوانست حاضر شود.

وی ادامه داد: یکی از دلایل غیبت آق مراد چاریف در کنسرت عمل جراحی او و دلیل دیگر سفر رییس جمهور ترکمنستان به آلمان بود که باید ایشان نیز به همراهی رییس جمهور در آن سفر شرکت می‌کرد .

سرپرست گروه کهن با بیان اینکه چاریف یک نوازنده دولتی است که برای دولت کار می‌کند، افزود: سفرهایی که چاریف به ایران داشت در زمان مرخصی ایشان بود و این کنسرت‌ها با هماهنگی دولت ترکمنستان نبوده و غیرقانونی محسوب می‌شود و حتی چاریف به همین دلیل در نشست‌های خبری حضور پیدا نمی‌کرد.

فانیان خاطر نشان کرد: آق مراد چاریف از مردم اصفهان عذرخواهی کرد و قول داده که در ماه نوامبر به ایران سفر کند و یک کنسرت اختصاصی برای مردم اصفهان برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه آق مراد چاریف استاد دو تار است، گفت: قرار بود که تنوع ریتمیک قطعات در این کنسرت وجود داشته باشد به غیر از قطعه اول ،قطعه دوم با شعری از فریدون مشیری یک ریتم 7تایی و ادواری داشت، قطعه سوم ریتم 5تایی با شعری از عراقی ، قطعه چهارم ریتم 26تایی و با شعری از عراقی، قطعه پنجم ریتم 10تایی با شعری از شاه نعمت الله ولی بود و قطعه آخر شعری سروده حافظ ایمانی که ریتم 6 تایی داشت.

سرپرست گروه کهن اظهار کرد: جاوید ابراهیم پور (نوزانده نی)، مهدی امامی (آواز)، آرش سعیدیان (نوازنده عود)، نبیل یوسف شراویدی (نوازنده دف)، سجاد منصوری (نوازنده تنبک) و کامیار فانیان (نوازنده سه تار) اعضای گروه در اجرای این کنسرت هستند.

گروه کهن ,کنسرت گروه کهن ,کنسرت گروه کهن دراصفهان ,آق مرادچاریف ,کامیارفانیان ,هنرسرای خورشید ,ترکمنستان ,فریدون مشیری ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,322
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500