ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 21 مرداد 1393 - ساعت 13:16:23
چاپ خبر

تمدید کنسرت سهیل نفیسی

<p class="MsoNormal" dir="RTL"><span lang="FA">کنسرت شهریور ماه سهیل نفیسی ، خواننده و آهنگساز&nbsp;&nbsp;محبوب ایرانی یک شب دیگر تمدید شد.</span><span lang="FA"><o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

نفیس.jpgکنسرت شهریور ماه سهیل نفیسی ، خواننده و آهنگساز  محبوب ایرانی یک شب دیگر تمدید شد.

به گزارش موسیقی ما، طبق اعلام قبلی بلیت فروشی کنسرت سهیل نفیسی حدود یکماه پیش از برگزاری کنسرت آغاز شد و به دلیل استقبال زیادی که صورت گرفت، این اجرا یک شب دیگر تکرار می شود.

صمد طالقانی ، مدیر برگزاری این کنسرت گفت:«به دلیل استقبال علاقمندان از این کنسرت و به فروش رفتن بلیت های اجرای اول ، این کنسرت شنبه 15 شهریور ماه  هم برگزار می شود.»

این برنامه 14 و 15 شهریور ماه در تالار اندیشه حوزه هنری ساعت 21 برگزار خواهد شد و سهیل نفیسی در گنار گزیده ای از ترانه های سه آلبوم منتشر شده اش قطعات تازه ای را هم در این کنسرت اجرا می کند.

در این دو شب سهیل نفیسی به صورت انفرادی روی صحنه می رود؛ خودش گیتار می نوازد و  می‌خواند.

سهیل نفیسی خواننده متفاوت و گزیده کار موسیقی ایران  تا کنون تنها سه آلبوم با نام های «ری را»، «ترانه های جنوب» و «چنگ و سرود» را بر اساس سروده هایی از احمد شاملو، نیما یوشیج، ابراهیم منصفی ،منوچهر آتشی و ...  منتشر کرده است.

علاقمندان  می توانند با مراجعه به سایت تیوال (www.tiwall.com)  بلیت این اجرا را تهیه کنند.

سهیل نفیسی ,خنیاگر ,کنسرت ,کنسرت سهیل نفیسی ,کنسرت خنیاگر ,صمدطالقانی ,نیمایوشیج ,احمدشاملو ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,342
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500