ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 21 مرداد 1393 - ساعت 13:33:23
چاپ خبر

اموال موسسه «ماهور» به سرقت رفت

<p class="MsoNormal" dir="RTL"><span lang="FA">محمد موسوی مدیر موسسه فرهنگی هنری «ماهور» با اعلام خبر سرقت از این موسسه بیان کرد که تعدادی از سازهای ارزشمند و نایابی که در این موسسه نگهداری می‌شده است نیز به سرقت رفته است.</span><span lang="FA"><o:p></o:p></span></p><div><span lang="FA"><br></span></div>

ماهور.jpgمحمد موسوی مدیر موسسه فرهنگی هنری «ماهور» با اعلام خبر سرقت از این موسسه بیان کرد که تعدادی از سازهای ارزشمند و نایابی که در این موسسه نگهداری می‌شده است نیز به سرقت رفته است.

به گزارش موسیقی ایرانیان، محمد موسوی مدیر موسسه فرهنگی و هنری درباره آنچه از این موسسه فرهنگی به سرقت رفته است گفت: ارزش مادی آنچه از این موسسه ربوده شده قیمتی بالای 100 میلییون تومان دارد ولی ارزش مادی این آثار برای من مهم نیست بلکه ارزش معنوی و اطلاعاتی آثار به سرقت رفته خیلی مهم است. 6 هارد از مجموع آثار منتشر نشده که شامل کتاب، مجله های تخصصی، آثار صوتی منتشر شده و نشده، دوربین عکاسی حرفه ای و کارت صدا می شود نیز برده‌اند.

وی در ادامه افزود: علاوه بر سرقت این دسته از متعلقات موسسه ماهور، آنچه جزو داشته های معنوی موسسه ماهور نیز بود مانند مجموع سازهای ارزشمند از جمله ساز قدیمی زنده‌یاد عشقی، ساز جزایری و سه‌تارهای ارزشمند و همچنین برخی دیگر از سازهای بومی که متعلق به کشورهای همسایه چون تاجیکستان و ازبکستان بود نیز ربوده‌اند.

مدیر موسسه فرهنگی و هنری ماهور با اشاره به حضور ماموران آگاهی گفت: ماموران بازرسی مشغول انگشت نگاری هستند تا به نتایجی برسند.

موسوی درباره رسانه ای کردن دزدی موسسه ماهور گفت: هدف من از اعلام خبر این دزدی تنها اطلاع رسانی نیست بلکه از مردم می خواهم که اگر با سازهای قدیمی در گوشه و کنار این مملکت برخورد کردند که با قیمت های نازل به فروش می رسد بدانند که این سازها شناسنامه‌دار هستند و به راحتی از کنار این مهم نگذرند و اطلاع رسانی کنند.

وی در پایان گفت: درهای موسسه فرهنگی ماهور ضد سرقت هستند و دزد از طریق یکی از پنجره های این موسسه که مشرف به خیابان حقوقی است وارد موسسه شده و از ساعت 3 تا 6 صبح مشغول جمع آوری داشته های این موسسه بوده است.

ماهور ,موسسه فرهنگی هنری ماهور ,سرقت از موسسه ماهور ,محمدموسوی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان0
آمار بازدید : 1,632
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500