ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : شنبه 25 مرداد 1393 - ساعت 15:19:50
چاپ خبر

رضا یزدانی: آلبوم جدیدم با هفت آلبوم قبلی تفاوت‌های زیادی دارد

اگر مدتی‌ست که خبرهای کمی از «رضا یزدانی» می‌شنویم به این دلیل است که او ایام پرترافیکی را پشت سر می‌گذارند.......

یزدانی.JPGاگر مدتی‌ست که خبرهای کمی از «رضا یزدانی» می‌شنویم به این دلیل است که او ایام پرترافیکی را پشت سر می‌گذارند. از یک سو در تدارک برگزاری کنسرت سوم شهریور است و از سویی دیگر مراحل ضبط و تولید آلبوم جدید خود را دنبال می‌کند. از جدید‌ترین فعالیت او هم که چند وقتی است در فضای مجازی خبرساز شده است نباید غافل شد. رضا یزدانی اخیرا در کسوت یک کارگردان ظاهر شده است و پس از حضور در تئا‌تر و سینما این جدید‌ترین تجربه وی در مقوله تصویر است.همچنین قطعه «ارث اجدادی» با صدای وی نیز شب گذشته منتشر شد. این سوژه‌ها بهانه‌های خوبی بودند تا به سراغ خواننده آلبوم «ساعتا خوابن» برویم و گفت‌وگویی داشته باشیم:

*چه برنامه‌هایی برای کنسرت سوم شهریور دارید؟

با مدلی‌هایی که برای این برنامه آماده کرده‌ایم حدود بیست قطعه اجرا خواهد شد. یک قطعه جدید هم داریم که قرار است برای اولین بار در این کنسرت اجرا کنیم. یک سری از کارهای قدیمی‌تر مثل «مش رمضون» و «اتاق یخ زده» و... که در کنسرت‌های یکی دو سال اخیر شنیده نشده بودند را هم در کنداکتور برنامه قرار داده‌ایم.

*در قسمت بصری کنسرت هم شاهد تغییراتی خواهیم بود؟

چند تصویر جدید داریم که برای این کنسرت آماده شده است. تقریبا در هشتاد درصد قطعات کنسرت‌های ما با تصویر همراه است و این تصاویر جدید که آماده کرده‌ایم هم متفاوت خواهد بود. مشغول برنامه ریزی برای انجام تغییرات عمده در دکور برنامه هم هستیم و اگر امکان داشته باشد با دکوری کاملا متفاوت نسبت به اجرای برنامه اقدام می‌کنیم.

*یکی دیگر اتفاقات خبرساز در مورد شما این است که ظاهرا به تازگی یک فیلم کوتاه کارگردانی کرده‌اید. در این مورد کمی توضیح دهید.

یک جشنواره فیلم‌های کوتاه موبایلی در تهران است که دومین دوره آن امسال برگزار خواهد شد. این بار بخشی به نام نگاه هنرمند داشتند و از ده هنرمند دعوت به عمل آمد که فیلم کوتاه بسازند. «فرهاد آییش»، «آتیلا پسیانی»، «بابک حمیدیان»، «فاطمه معتمدآریا»، «نیکی کریمی» و «بهروز غریب‌پور» دوستانی هستند که در حال حاضر اسامی آن‌ها را به خاطر دارم و در این بخش حضور دارند. من هم یکی از آن ده هنرمندی هستم که ساخته خودم را ارائه کردم و فیلمی که کارگردانی کرده‌ام به زودی اکران خواهد شد.

 *این فیلم چند دقیقه است و موضوع آن چیست؟

اگر اجازه بدهید تا زمان اکران فیلم در این جشنواره در مورد موضوع آن صحبت نکنیم. فیلم‌ها باید بین دو تا هفت دقیقه باشند که از حداکثر زمان استفاده کردم و اثر من هفت دقیقه است.

*امکان دارد که روزی هم کارگردانی فیلم بلند انجام دهید؟

خیر. این هم یک تجربه جذابی بود که انجام دادم. کار جالب و دوست داشتنی بود. هیچگاه اینقدر در مراحل تولید درگیر نمی‌شدم ولی این بار ناچار بودم که حواسم به تمامی ابعاد پروژه باشد.

*خبری از حضور شما در عرصه بازیگری سینما هم هست؟

به احتمال زیاد امسال در دو پروژه سینمایی حضور خواهم داشت.

*آلبوم جدید در چه مرحله‌ای قرار دارد و چه جزئیاتی از آن را می‌توانید بگویید؟

هشتاد درصد ضبط آلبوم جدید به اتمام رسیده است و بیست درصد ضبط و میکس و مستر کار‌ها باقی مانده است. تنها توضیحی که می‌توانم فعلا ارائه کنم این است که این آلبوم با هفت آلبوم قبلی من کاملا تفاوت دارد. آهنگسازی‌ها توسط خودم انجام شده است و «میلاد عدل»، «بهروز پایگان»، «محمد خرمی‌نژاد» و «شهروز بردوده» هم در بخش تنظیم حضور دارند. یک پکیج ویدئویی آماده انتشار هم دارم که شامل ده ویدئو است و طی این سه سال به مرور ضبط کرده‌ایم. این ده ویدئو برگزیده‌ای از تمام آلبوم‌های من است.

*پس احتمال دارد که امسال در بازار موسیقی دو آلبوم داشته باشید؟

روند تولید این دو مجموعه را پیگیری می‌کنم و چنین احتمالی هم وجود دارد.

*برنامه‌ای برای اجرا در شهرستان‌ها هم قطعی شده است؟

تا پیش از محرم و صفر به حدود ده شهر سفر خواهیم کرد. بندرعباس، رشت، کرمانشاه، کرمان، ساری و اهواز برخی از شهرهایی هستند که پیرامون برگزاری کنسرت در حال رایزنی هستیم. هنوز تاریخ خاصی قطعی نشده است و به زودی اطلاع رسانی‌های لازم انجام خواهد شد.

رضایزدانی ,آلبوم جدید رضایزدانی ,کنسرت رضایزدانی ,ارث اجدادی ,آهنگ ارث اجدادی باصدای رضایزدانی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,313
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500