ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 28 مرداد 1393 - ساعت 12:37:25
چاپ خبر

نوربخش: کلاس‌های موسیقی فرهنگسراها تا دو هفته دیگر بازگشایی می‌شود

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="margin-top:3.6pt;margin-right:0cm;margin-bottom: 3.6pt;margin-left:0cm"><span lang="FA">حمیدرضا نوربخش مدیر عامل خانه موسیقی اعلام کرد کلاس‌های موسیقی فرهنگسراها تا دو هفتۀ دیگر بازگشایی می‌شود.</span></p>

نوربخش.jpgحمیدرضا نوربخش مدیر عامل خانه موسیقی اعلام کرد کلاس‌های موسیقی فرهنگسراها تا دو هفتۀ دیگر بازگشایی می‌شود.


به گزارش هنرآنلاین، تفاهمنامه خانه موسیقی با سازمان فرهنگی هنری شهرداری تا دو هفته دیگر به نتیجه می‌رسد و کلاس های موسیقی فرهنگسراها بازگشایی می شود.

حمیدرضا نوربخش، مدیر عامل خانه موسیقی با اعلام این خبر گفت: در پی تفاهمنامه همکاری خانه موسیقی با سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران مقرر شده بود، این کلاس‌ها با کیفیت بالاتری برگزار شود.

وی درباره اقدامات صورت گرفته بر اساس این تفاهم نامه گفت: لیست کلاس ها و مربیان، از سوی سازمان فرهنگی و هنری شهرداری برای ما فرستاده شد. ما پس از بررسی، تعدادی از این مربیان را تأیید کردیم و تعداد دیگری از مربیان را، خودمان، به سازمان فرهنگی و هنری شهرداری، معرفی کردیم و در نهایت لیستی 185 نفره را در اختیار شهرداری قرار داریم.

مدیر عامل خانه موسیقی در پایان گفت: با توجه به اقدامات انجام شده، کلاس های موسیقی فرهنگسراها، تا دو هفته دیگر، بازگشایی می شود.

کلاس‌های موسیقی فرهنگسراها، در پی ابلاغیه شفاهی، شهاب مرادی تعطیل شد. بعد از این اتفاق، خانه موسیقی جلسه‌ای تشکیل داد و از عبدالحسین مختاباد خواست تا درباره این موضوع واکنش نشان دهد. پس از آن نشست مشترکی بین اعضای هیات‌مدیره خانه موسیقی و معاون هنری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری و مسئول بخش موسیقی این سازمان به منظور بررسی مسائل و مشکلات کلاس‌های موسیقی فرهنگسراها برگزار و تفاهمنامه ای امضاء شد و در پی این تفاهمنامه مقرر شد کلاس های موسیقی فرهنگسراها، پس از ماه مبارک رمضان، با کیفیت بالاتری بازگشایی شوند. اما با گذشت نزدیک به یک ماه از پایان ماه رمضان، سرنوشت این کلاس ها، همچنان در ابهام است.

مدیرعامل خانه موسیقی ,حمیدرضانوربخش ,شهرداری تهران ,شهاب مرادی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,420
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500