ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : چهارشنبه 29 مرداد 1393 - ساعت 12:09:53
چاپ خبر

هر بار با شعر تو محبوب می‌شوم!/یک دقیقه سکوت در کرمان

پیام تسلیت همایون شجریان برای سیمین دانشور

پیام تسلیت همایون شجریان برای سیمین دانشور

شج2.jpgبه گزارش خبرگزاری مهر، در پیام همایون شجریان آمده است:

«چه مي­‌توان كرد وقتي معشوق، سيمين هميشه عاشق را صدا مي­‌زند. وقتي لحظه ديدار فرا مي‌­رسد.

آن زمان كه خواندن را با هواي گريه‌­ات آغاز كردم، كلام تو صداي مرا تا گرم­ترين و امن­ترين نقطه قلب­ها برد و در اين شب­ها كه چرا رفتي­ ات را بر صحنه  فرياد مي­ كشم، باز اين نگين شعر توست كه بر صحنه­ ها مي­درخشد. اين چه سرّي­ست در سرنوشت من كه هر بار با شعر تو محبوب مي­ شوم. در فهم من تنها جادوي عشقي است كه در شعر تو زندگي مي­ كند. رفتي و وطني در سوگت نشست.»

همچنین شب گذشته هم­زمان با درگذشت سیمین بهبهانی گروه کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی همایون شجریان و  آهنگ­سازی تهمورس پورناظری اجرای خود را در کرمان به این شاعر فقید تقدیم و به یاد او یک دقیقه سکوت کردند.

همایون شجریان در آغاز این برنامه گفت: متاسفانه بانو سیمین بهبهانی امروز صبح درگذشت. ایشان بعد از چند هفته بستری شدن در بیمارستان به کما رفت و شب گذشته در حالی که علایم بهبودی مشاهده شده بود بر اثر ایست قلبی و تنفسی دار فانی را وداع گفت.

او ادامه داد: من از هوای گریه تا چرا رفتی از تصنیف های او استفاده کردم و هربار که با شما علاقه مندان صحبت کردم نشان دادید که این دو تصنیف بیش از همه کارها به دلتان نشسته است. در کارهایم خیلی به سیمین بهبهانی مدیون هستم و کنسرت امشب را به روح بلند سیمین بهبهانی تقدیم می کنم و تقاضا می کنم قبل از آغاز برنامه به احترام این بانو یک دقیقه سکوت کنید.

همایون شجریان ,کنسرت ,کنسرت همایون شجریان ,کنسرت همایون شجریان در کرمان ,پیام تسلیت همایون شجریان برای سیمین دانشور ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,594
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500