ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : دوشنبه 3 شهریور 1393 - ساعت 10:34:56
چاپ خبر

بهنام صفوی: کنسرت و آلبوم متفاوتی تدارک دیده شد

<p class="MsoNormal" dir="RTL" style="line-height:150%"><font face="Droid Arabic Naskh" size="2">بهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ کشورمان در تشریح جزییات تازه ترین کنسرت خود پس از انتشار آلبوم «فوق العاده» از برگزاری یک کنسرت متفاوت با تنظیمات جدید خبر داد.</font></p>

صفوی.jpgبهنام صفوی خواننده موسیقی پاپ کشورمان در تشریح جزییات تازه ترین کنسرت خود پس از انتشار آلبوم «فوق العاده» از برگزاری یک کنسرت متفاوت با تنظیمات جدید خبر داد.

به گزارش مهر، بهنام صفوی با بیان اینکه کنسرت سی‌ام شهریور ماه یکی از متفاوت‌ترین کنسرت‌هایش در چهار ساله اخیر خواهد بود، توضیح داد: در این کنسرت تمامی قطعات به صورت الکترونیک تنظیم خواهد شد ضمن اینکه تلاش خود را انجام داده ایم که با توجه به فضاهایی که سالن میلاد در اختیارمان گذاشته از طراحی دکور جدید متناسب با قطعه ها استفاده کنیم که تصور می کنم برای تماشاگران شب خاطره انگیزی را رقم می زند.

وی ادامه داد: بیشتر قطعات مورد نظر کنسرت از آلبوم «فوق العاده» و بقیه قطعات منتخبی از آلبوم‌های قبلی من شامل «آرامش» و «عشق من باش» خواهد بود. به هر ترتیب تمام تلاش خود را انجام خواهم داد که با توجه به استقبال مخاطبان از آلبوم، شرمنده مخاطبان نباشیم و کنسرتی را به آنها ارائه دهیم که به معنا و مفهوم واقعی کلمه متفاوت باشد.

این خواننده با اشاره به دیگر فعالیت های خود در عرصه موسیقی گفت: هم اکنون مشغول آماده شدن برای ورود به مرحله پیش‌تولید آلبوم جدیدم هستم که امیدوارم کارهای مقدماتی به زودی انجام گرفته تا ما بتوانیم کار را در زمان از قبل تعیین شده آغاز کنیم. این در حالی است که استقبال خوب مردم از آلبوم خوب و لطف همیشگی آنها نشان داد که در تولید آلبوم بعدی باید با وسواس بیشتری کار کنم.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به انتشار آثار قبلی ام در حوزه موسیقی پاپ باید طوری برنامه‌ریزی و پیش‌بینی می کردم که این آلبوم ضمن حفظ چارچوب های همیشگی کارهای گذشته، دارای تفکر و رویکرد جدیدی نیز باشد بنابراین کار را به سمتی پیش بردم که آلبوم «فوق العاده» به نسبت دو آلبوم قبلی متفاوت‌تر باشد و بتواند طیف بیشتری از مخاطبان را جذب خود کند.

آلبوم «فوق‌العاده» 24 اردیبهشت ماه توسط موسسه آوای هنر وارد بازار موسیقی شد. در این آلبوم سیدمحمد کاظمی و مریم اسدی به عنوان ترانه‌سرا، کوشان حداد و غلامرضا صادقی تنظیم‌کننده حضور دارند. فوق العاده، خاطره، اولین قرار، فهمید، آشتی، بگو آره، رفیقم باش، یادته، چندبار عاشق شدی، سوءتفاهم و چقدر خوبه قطعات این آلبوم را تشکیل می دهند.

بهنام صفوی متولد سال 62 در شهر شیراز است که تحصیلات تکمیلی خود را در رشته عمران به پایان رسانده است. این هنرمند موسیقی را از سنین کودکی با نواختن پیانو و در کنار آن نواختن سازهای کوبه ای آغاز کرد و از آن زمان تا کنون به صورت مستمر در حوزه موسیقی و نوازندگی به فعالیت خود ادامه داد.

صفوی سال 85 با انتشار قطعه «تمنا» خود را به جریان رسمی موسیقی پاپ ایران معرفی کرد که استقبال مردم از این اثر این انگیزه را در او ایجاد کرد که دو سال بعد از انتشار این قطعه آلبوم «عشق من باش» را در بازار موسیقی منتشر کند. او در سال 91 هم آلبوم «آرامش» را روانه بازار موسیقی کرد.

برگزاری کنسرت های مختلف داخلی و خارجی و همچنین تولید چندین تک‌آهنگ از جمله فعالیت‌های این خواننده در حوزه موسیقی است

بهنام صفوی ,کنسرت بهنام صفوی ,کنسرت ,آلبوم جدید بهنام صفوی ,آلبوم فوق العاده بهنام صفوی ,
آمار بازدید : 1,282
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500