ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : سه‌شنبه 4 شهریور 1393 - ساعت 11:43:12
چاپ خبر

آزمون گروه کر دفتر موسیقی آغاز شد

آزمون گروه کر دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسامی مطابق برنامه ریزی های اعلام شده، در مرداد ماه آغاز شد.

کر.jpgآزمون گروه کر دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسامی مطابق برنامه ریزی های اعلام شده، در مرداد ماه آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، حمید عسگری که ازطرف مدیرکل دفترموسیقی به عنوان رهبر گروه کر انتخاب شده است درمورد برگزاری این آزمون بیان داشت: آزمون مطابق برنامه درتاریخ اول مردادماه درسالن رودکی برگزار شد.

وی با اعلام این که 120نفر متقاضی از طریق فراخوان اعلام آمادگی کردند، افزود: درارزیابی اولیه که دراول مرداد انجام شد و تمرکز اصلی روی شنوایی و سلفژ بود که این ارزیابی با حضورمن و نادرمرتضی پور که مشاورمن درگروه کر هستند برگزارشد. از این تعداد 95 نفر به مرحله دوم راه پیداکردند.

وی بیان داشت: درآزمون مرحله دوم که از روز اول شهریورآغاز و تا امروزکه چهارم شهریور است پایان می‌پذیرد در این مرحله علاوه بر نادرمرتضی‌پور دو نفر دیگر از اساتید چون خانم‌ها گیتی خسروی و شهلا میلانی برای آزمون و همچنین محمد رضا صفی به عنوان مدیرگروه کر با ما همکاری دارند.

رهبر گروه کردرادامه افزود: درمرحله دوم قابلیت های فردی و تکنیکی از نظر رپرتوآر کر به صورت تخصصی انتخاب شده است. مرحله دوم درچهارگروه سوپرانو، آلتو، تنور و باس برگزارمی‌شود. درمرحله دوم خواننده باید یک قطعه کلاسیک و یک قطعه فلکلوررا اجرا نماید به هریک ازشرکت کنندگان 20 روزقبل ازامتحان 5 مرحله پارت دراختیارآنها قرارگرفته است. درمرحله دوم آزمون 48 تا50 نفر انتخاب، واجرای آزمون به شیوه آکاپلا برگزار خواهد شد.

دکتر حمید عسگری ضمن بیان این که مرحله سوم آزمون در روزهای 10 و 11 شهریور برگزار می‌شود افزود: دراین مرحله به صورت جمعی 4 نفره کوارتت انجام می‌گیرد که تا کنون درجایی به این صورت انجام نگرفته است، چندین جنس مختلف مانند رنگ صدا،کنترل صدا، دینامیک صدا دراین کوارتت انجام می‌شود. بخش سوم  آزمون جهت درک گروهی و فعالیت گروهی است و به صورت گروه کرکوچک انجام می‌گیرد که در این مرحله 40 نفر نهایی انتخاب خواهد شد.

رهبر گروه کردرادامه بیان داشت: برای راهیابی به مرحله سوم آزمون، جمع امتیازات مراحل اول و دوم آزمون تعیین کننده خواهد بود.

گروه کردفترموسیقی ,آزمون گروه کردفترموسیقی ,حمید عسگری ,نادرمرتضی پور ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,189
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500