ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : چهارشنبه 5 شهریور 1393 - ساعت 11:54:15
چاپ خبر

میزبانی رضاصادقی برای هوادارانش

رضا صادقی خواننده پاپ برای دومین بار در سال 93 به روی صحنه می‌رود و گلچینی از آثارش را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرا می‌کند.

صادقی.jpgرضا صادقی خواننده پاپ برای دومین بار در سال 93 به روی صحنه می‌رود و گلچینی از آثارش را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرا می‌کند.

به گزارش فارس، رضا صادقی خواننده پاپ برای دومین بار در سال 93 به روی صحنه می‌رود و گلچینی از آثارش را در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی اجرا می‌کند.

در این اجرا پویا نیکپور رهبر ارکستر و نوازنده پیانو است و عمید بنکدار (گیتار باس)، آرش مقدم (درامز)، علیرضا شهبازی (گیتار الکتریک)، فاضل پیش (گیتار نایلون)، امیر شهابی (کیبورد)، ناصر رحیمی (پرکاشن)، مرتضی کریمی (عود)، حسین شریفی (ترمبون)، علیرضا میرآقا (ترومپت)، بنیامین بیانی (ساکسفون)، رضا آذرنجات (ترومپت)، میثم مروستی (ویولن) رضا صادقی را همراهی می‌کنند.

صادقی که آخرین آآلبومش با نام «همین» را در  فروردین ماه سال گذشته منتشر کرده بود، در کنسرت قبلی‌اش نوید انتشار آلبوم جدیدی به نام «هیچ» را به هوادارنش داده بود. اما با وجود این که نزدیک به سه ماه از اعلام این خبر می‌گذرد، هنوز خبری رسمی مبنی بر  انتشار این آلبوم منتشر نشده است.

بر اساس این گزارش، رضا صادقی در تاریخ 4 مهر و در دو سانس 18 و 21:30 در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی از هوادارنش میزبانی می‌کند. قیمت بلیت‌های این کنسرت از 40 تا 100 هزار تومان قیمت گذاری شده است.

رضاصادقی ,کنسرت ,کنسرت رضاصادقی ,پویانیک پور ,همین ,آلبوم همین رضاصادقی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,336
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500