ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : چهارشنبه 5 شهریور 1393 - ساعت 14:46:32
چاپ خبر

آلبوم «پرتگاه» با صدای «سامان جلیلی» منتشر شد

<font face="Droid Arabic Naskh" size="2">«سامان جلیلی» با «پرتگاه» به جمع خوانندگان رسمی کشور پیوست. </font>

پرتگاه.jpg«سامان جلیلی» با «پرتگاه» به جمع خوانندگان رسمی کشور پیوست.

این آلبوم  به تهیه کنندگی «محمد قیامتی» و از سوی شرکت «هنرنمای پارسیان» به بازار عرضه شد. آهنگسازی تمامی 13 قطعه این آلبوم توسط سامان جلیلی انجام شده است و او به همراه «سید شهرام جلیلی»، «امید علیجانی» و «سعید بدوی» وظیفه ترانه سرایی را هم بر عهده داشته است. تنظیم ها هم اثری از «کوشان حداد»، «پوریا حیدری»، «انوشیروان تقوی» و «حامد برادران» است. «فیروز ویسانلو»، «کیان دارات»، «بهروز میرزایی»، «پیام طونی»، «احسان نی زن»، «اشکان موسوی»، «امید خوش چهره» و حامد برادران و انوشیروان تقوی در پرتگاه به نوازندگی پرداخته اند.

«تشویش»، «شعله دار»، «چی میشه»، «حرف دلم»، «سر به هوا»، «حبس ابد»، «اعتراف»، «بهونه»، «کلنجار»، «دست بردار»، «به جون تو»، «حالم بده» و «مرد» عناوین قطعات این آلبوم است. این آلبوم ابتدا قرار بود که سوم شهریورماه به بازار عرضه شود و این تاخیر 48 ساعته باعث ایجاد شایعاتی درباره این اثر در فضای مجازی شده بود.

سامان جلیلی یکی از خواننده های جوان موسیقی پاپ است که تا پیش از این فعالیت های خود را به شکل غیر رسمی دنبال می کرد. وی تا کنون تک قطعات موفقی نظیر «بازیچه»، «حس آرامش»، «بهونه»، «حس آرامش» و «احساس آواره» و... را در فضای مجازی منتشر کرده است. بهار 93 خبر اخذ مجوزهای فعالیت مجاز جلیلی در رسانه ها اعلام شد. همچنین وی این روزها در حال مذاکره با یکی از شرکت های مطرح برگزارکننده کنسرت است و به زودی کنسرت سامان جلیلی در تهران روی صحنه می رود.

سامان جلیلی ,آلبوم جدید سامان جلیلی ,آلبوم سامان جلیلی ,محمدقیامتی ,سعیدبدوی ,شرکت هنرنمای پارسیان ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,718
تعداد نظرات (1)
?
شمیم
9 سال و 139 روز و 11 ساعت و 43 دقیقه و 54 ثانیه قبل

تمام اهنگ ها عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااالی بود عااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااشقتم سامان جون موفق باشی

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500