ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : شنبه 8 شهریور 1393 - ساعت 11:55:13
چاپ خبر

جشنواره موسیقی جوان، جوانان را از خواب بیدار کرده است

رامبد صدیف:

<p class="MsoNormal" dir="RTL"><font face="Droid Arabic Naskh" size="2"><span class="MsoSubtleEmphasis"><span style="color: windowtext; font-style: normal;" lang="FA">رامبد صدیف گفت: افرادی چون حسین علیزاده، شهرام ناظری، هومان اسعدی، مجید کیانی و داریوش طلایی دور هم جمع شده‌اند تا با کمک هم اتفاق مبارک و جریان سازی را برای نسل جوان موسیقی کشورمان شکل دهند.</span></span><span class="MsoSubtleEmphasis"><span style="color: windowtext; font-style: normal;" lang="FA"></span></span></font></p>

جوان.jpgرامبد صدیف گفت: افرادی چون حسین علیزاده، شهرام ناظری، هومان اسعدی، مجید کیانی و داریوش طلایی دور هم جمع شده‌اند تا با کمک هم اتفاق مبارک و جریان سازی را برای نسل جوان موسیقی کشورمان شکل دهند.

به گزارش خبرگزاری ایسنا، رامبد صدیف که عضو شورای سیاستگذاری جشنواره جوان است، در خصوص برگزاری این جشنواره گفت: من اهل مبالغه نیستم و با صراحت تمام می‌گویم نسل جوان امروز موسیقی ما که کمی دچار بدبینی و سهل‌انگاری شده‌اند با برگزاری جشنواره موسیقی جوان به شکل جدی، بیدار شده‌اند.

این خواننده پیشکسوت در ادامه افزود: سال گذشته وقتی پس از مدت‌ها وقفه این جشنواره از سر گرفته شد، خیلی‌ها گمان می‌کردند که احتمالا قرار است، مانند بسیاری از جشنواره‌ها به صورت ظاهری برگزار شود اما پس از تجربه موفق سال گذشته و به خصوص با تلاش‌هایی که امسال انجام شده است، تمامی این عزیزان نیز دریافته‌اند که قرار است اتفاقی به واقع جدی برای جوان‌ها بیافتد.

عضو شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره موسیقی جوان همچنین عنوان کرد: هیئت داوران امسال با حرارت و صداقت آثار رسیده را مورد بررسی قرار دادند و برترین‌ها را انتخاب کردند. همین جدیت و صداقت که هم در شورای سیاستگذاری، هم در هیئت داوران و هم در دست‌اندرکاران برگزاری وجود دارد، نگاه بیرونی جوان‌ها و همچنین اهالی موسیقی را به روند جشنواره مثبت‌تر کرده است.

این استاد آواز ایرانی گفت: جدیدت جشنواره موسیقی جوان را از ترکیب اشخاصی که در آن فعالیت می‌کنند می‌توانید بسنجید؛ افرادی چون حسین علیزاده، شهرام ناظری، هومان اسعدی، مجید کیانی و داریوش طلایی و دیگر دوستان در شواری موسیقی کلاسیک و نیز هیئت انتخاب،‌دور هم جمع شده‌اند تا با کمک هم اتفاق مبارک و جریان‌سازی را برای نسل جوان موسیقی کشورمان شکل دهند.

عضو شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره موسیقی جوان افزود: ما همه خوشحالیم که نگاه جدی به این جشنواره کم کم باعث می‌شود موسیقی از حالت تفنن و سرگرمی برای جوان‌هایمان خارج شود و امسال از روی آثار رسیده به جشنواره شاهدیم که نسبت به سال گذشته جوان‌ها با جدیدت بیشتر حضور پیدا کرده‌اند که واقعا جای خوشحالی و امیدواری دارد.

رامبد صدیف همچنین عنوان کرد: در شکل گیری این جشنواره همه همراه هستیم و ارشاد هم دارد در این مسیر کمک می‌کند و ما همه امیدواریم که این جریان در سال‌های بعد نیز با قدرت بیشتر به کارش ادامه بدهد.

هشتمین جشنواره موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی 15 تا 20 شهریورماه در تالار رودکی، خانه هنرمندان و تالار وحدت برگزار می‌شود.

در این دوره از جشنواره مجموعا 253 نوازنده و خواننده به اجرا می‌پردازند که از این تعداد 152 نوازنده و خواننده موسیقی دستگاهی ایران و 94 نوازنده موسیقی کلاسیک در بخش رقابتی و 2 نوازنده عود، 3 نوازنده کلارینت و 2 نوازنده ابوا در بخش غیر رقابتی به اجرا می‌پردازند.

در طول برگزاری جشنواره نوازنده سازهایی چون پیانو، ویلنسل، سه‌تار، تار، سنتور، ویلن، ابوا، کلارینت،‌ فلوت، عود و نی و نیز خوانندگان آواز سنتی در تالار رودکی و نوازنده سازهای کمانچه، قانون و گیتار در تالار شهناز خانه هنرمندان ایران در حضور هیات داوران به روی صحنه می‌روند.

رامبدصدیق ,جشنواره موسیقی جوان ,هشتمین جشنواره موسیقی جوان ,حسین علیزاده ,شهرام ناظری ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,385
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500