ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : شنبه 8 شهریور 1393 - ساعت 14:49:29
چاپ خبر

آغاز پیش‌فروش بلیت کنسرت کیتارو

پیش‌فروش بلیت کنسرت ˝کیتارو˝ موزیسین بزرگ ژاپنی که روزهای 23 و 24 مهر در تالار وزارت کشور روی صحنه می‌رود، آغاز شد.

کیتارو.jpgپیش‌فروش بلیت کنسرت ˝کیتارو˝ موزیسین بزرگ ژاپنی که روزهای 23 و 24 مهر در تالار وزارت کشور روی صحنه می‌رود، آغاز شد.

انتشار خبر برگزاری کنسرت ماسانوری تاکاهاشی معروف به "کیتارو" آهنگساز و نوازنده ژاپنی برنده جایزه گرمی و خالق موسیقی متن مستند "جاده ابریشم" در یکی دو ماه گذشته یکی از رویدادهای مهم عرصه موسیقی کشور بود، که موجی از خوشحالی را در میان دوستداران موسیقی و علاقه مندان به سبک این هنرمند شرقی برانگیخت.

به گزارش هنرآنلاین، کیتارو قرار است مهرماه امسال به همراه گروهی از نوازندگان خارجی و با همکاری 38 نوازنده ایرانی، از جمله نوازندگان ارکستر سمفونیک تهران، در تالار بزرگ وزارت کشور روی صحنه برود.

این اجرا بخشی از یک تور جهانی است. کیتارو در ماه‌های پیش در ترکیه، سنگاپور و جمهوری آذربایجان روی صحنه رفته است. او که اکنون مقیم یکی از شهر‌های کالیفرنیاست، شهریور در ژاپن روی صحنه می‌رود و مهرماه هم در ایران قطعات به‌یادماندنی مانند جاده ابریشم را اجرا می‌کند.

کیتارو درباره موسیقی ایران می گوید: از اوایل دهه 80 میلادی که روی آهنگسازی مستند "جاده ابریشم" کار می‌کردم، بارها تجربه گوش‌دادن به موسیقی ایران را پیدا کردم. این موسیقی برایم بسیار باشکوه است. در این موسیقی، "آواز" محوریت خاصی دارد و سازهای مختلف، رشته‌های پیوند بخش‌های مختلف آن را با هم تشکیل می‌دهند. موسیقی ایرانی، نوعی موسیقی کهن است که همچنان در دوران معاصر کاربرد دارد و مردمانی هستند که آن را می‌نوازند و می‌خوانند...

از کیتارو تاکنون ۳۰ آلبوم منتشر شده است که در این میان آلبوم های شب طلسم شده، Gaia Onbashira و باستانی نامزد دریافت گرمی بوده اند و از آلبوم Thinking of you به عنوان یکی از زیباترین آلبوم ها در تمام زمان ها یاد شده است. از کیتارو به عنوان یکی از پیشگامان سبک New Age یاد می‌شود.

کنسرت کیتارو روزهای 23 و 24 مهر ساعت 21 در تالار وزارت کشور به روی صحنه می‌رود.

بلیت‌های این کنسرت از 80 تا 195 هزار تومان قیمت گذاری شده است که از طریق سایت‌های "تهران تیکت (http://www.tehranticket.com) و تیوال (http://www.tiwall.com) به فروش می رسد.

کیتارو ,ککنسرت ,کنسرت کیتارو درایران ,کنسرت کیتارو ,فروش بلیط کنسرت کیتارو ,مستند جاده ابریشم ,موسیقی مستندجاده ابریشم ,گلدن گلوب ,گرمی ,اسکار ,ماسانوری تاکاهاشی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 5,648
تعداد نظرات (1)
?
محسن فرقانی
9 سال و 235 روز و 22 ساعت و 46 دقیقه و 16 ثانیه قبل

پس بلیطش رو ا ز کجا بخریم؟

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500