ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : شنبه 8 شهریور 1393 - ساعت 15:03:03
چاپ خبر

«علیرضا قربانی» با ارکستر فیلارمونیک دوسلدورف روی صحنه می‌رود

<p class="MsoNormal" dir="RTL"><font face="Droid Arabic Naskh" size="2"><span dir="RTL"></span><span dir="RTL"></span>«علیرضا قربانی» خواننده سرشناس موسیقی سنتی، هفته اول مهر ماه امسال در آلمان روی صحنه می‌رود.</font></p>

قربانی.jpg«علیرضا قربانی» خواننده سرشناس موسیقی سنتی، هفته اول مهر ماه امسال در آلمان روی صحنه می‌رود.

به گزارش موسیقی ما،  خواننده ارکستر ملی ایران، با اعلام این خبر اظهار داشت: «پس از سه سال و برای دومین بار، به دعوت آقای «ارنست فون مارشال» که رهبری ارکستر فیلارمونیک دوسلدورف را بر عهده دارند، برای اجرا با این ارکستر راهی آلمان خواهم شد. این اجرا در تاریخ 28 سپتامبر 2014 برابر 6 مهر 1393 در سالن «تورن هاله» دوسلدورف برگزار خواهد شد».

خواننده آلبوم‌ موفق «حریق خزان» افزود: «در این کنسرت، آثاری از زنده یاد «همایون خرم»، «فردین خلعتبری»، «هوشنگ کامکار» و نیز قطعاتی از آلبوم «حریق خزان» به آهنگسازی «مهیار علیزاده» را اجرا خواهیم کرد».

گفتنی است «علیرضا قربانی» با همراهی گروه «اشتیاق»، در اختتامیه اولین فستیوال موسیقی تهران که از 12 تا 18 شهریور 1393 در عمارت مسعودیه برگزار خواهد شد، به اجرای قطعات خاطره انگیزش خواهد پرداخت.

علیرضاقربانی ,ارکسترفیلارمونیک دوسلدروف ,آلمان ,کنسرت علیرضاقربانی درآلمان ,ارنست فورن مارشال ,هوشنگ کامکار ,مهیارعلیزاده ,فردین خلعتبری ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,411
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500