ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 9 شهریور 1393 - ساعت 10:50:00
چاپ خبر

آلبوم محمد شعبانی به بازار می‌آید

محمد شعبانی نوازنده سازهای کوبه ای به زودی آلبوم موسیقی جز و لاتین خود را وارد بازار می‌کند که محوریت آن با ساز پرکاشن است.

شعبانی.jpgمحمد شعبانی نوازنده سازهای کوبه ای به زودی آلبوم موسیقی جز و لاتین خود را وارد بازار می‌کند که محوریت آن با ساز پرکاشن است.

به گزارش هنرآنلاین، محمد شعبانی نوازنده پرکاشن و آهنگساز درخصوص این اثر گفت: این آلبوم که "رقصیدن با ریتم ساحل" نام گرفته است، شامل مجموعه ای از قطعات لاتین و جز و موسیقی کوبایی آمیخته با ریتم شرقی است که با محوریت پرکاشن ساخته شده است؛ یعنی در این اثر فضای جز و لاتین اندکی با موسیقی ایرانی تلفق شده است.

شعبانی درباره آهنگسازی قطعات اظهار داشت: من، آرمین قیطاسی، حمزه یگانه و عادل روح‌نواز آهنگسازی قطعات مختلف این آلبوم را برعهده داشتیم.

حسین شریفی (ترومبون)، رضا آذرنژاد (ترومپت)، آرین قیطاسی (ساکسفون)، هومن نامداری (ساکسفون)، عادل روح‌نواز (گیتار)، علی پورنگهبان (بیس)، آرمین قیطاسی (فلوت و پیانو)، حمزه یگانه (پیانو) و مجید رضاپور (درامز) نوازندگانی هستند که در تولید این آلبوم با محمد شعبانی همکاری داشته اند.

به گفته شعبانی این آلبوم 9 قطعه دارد که هم اکنون در مرحله میکس و مسترینگ قرار دارد و به زودی وارد بازار موسیقی کشور خواهد شد. میکس و مسترینگ آلبوم "رقصیدن با ریتم ساحل" بر عهده محمد فلاحی بوده است.

محمد شعبانی از سال 78 نوازندگی پرکاشن را آغاز کرد. سپس در مسترکلاس های موسیقی لاتین شرکت کرد. او شاگرد لوییس ارنستو گومز (نوازنده کلمبیایی) و حکیم لودین (نوازنده افغانی آلمانی) است و طی سال‌های اخیر با گروه هایی مثل "آرس نوا" و نایما" همکاری داشته است.

محمدشعبانی ,پرکاشن ,محمدفلاحی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,331
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500