ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : دوشنبه 10 شهریور 1393 - ساعت 11:28:09
چاپ خبر

مکان کنسرت حسین علیزاده تغییر کرد

حسین علیزاده و گروه اش قرار بود 21 و 22 شهریور کنسرتی را با عنوان«نغمه‌ای در پرده‌ای» در کاخ نیاوران به روی صحنه ببرند که قرار شده این برنامه در تالار وحدت برگزار شود.

علیزاده.jpgحسین علیزاده و گروه اش قرار بود 21 و 22 شهریور کنسرتی را با عنوان«نغمه‌ای در پرده‌ای» در کاخ نیاوران به روی صحنه ببرند که قرار شده این برنامه در تالار وحدت برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری فارس، کیوان فرزین تهیه ‌کننده و مدیر هنری این تورکنسرت در این‌باره گفت: تمامی توافق ها و اقدامات اولیه برای این اجرا انجام شد و در این بین سازمان میراث فرهنگی نیز تعامل و همکاری خوبی با ما انجام داد که نمود بیرونی آن حضور معاونت میراث در جلسه مطبوعاتی مربوط به این اجرا و اعلام حمایت ایشان از اجرای موسیقی در فضاهای میراث و از جمله کاخ نیاوران، قلعه فلک الافلاک خرم آباد و حافظیه شیراز در ارتباط با تورکنسرت استاد در همین پروژه بود.

وی در ادامه افزود: این حمایت‌ها و همکاری‌ها ما را دلگرم‌تر کرد ولی نهایتاً و پس از اخذ مجوز دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متاسفانه اداره اماکن نیروی انتظامی به ما اعلام کرد که فعلاً برای اجراهای فضای باز مجوز صادر نخواهد کرد و پیگیری‌های همکاران ما و مسئولین حراست مجموعه نیاوران برای اخذ این مجوز به جایی نرسید و نهایتاً تیم برگزار کننده مجبور به تغییر مکان این کنسرت به تالار وحدت شدند.

این تورکنسرت پس از اجرای خرم‌آباد در تاریخ‌های 10 و 11 شهریور، در تاریخ‌های 13 و 14 شهریور در کرمانشاه و سپس 21 و 22 همین ماه میهمان تالار وحدت تهران خواهد بود و در آخر با اجراهای اصفهان (24 و 25 شهریور) و شیراز (27 و 28 شهریور) به کار خود پایان خواهد داد.

بلیت فروشی کنسرت بداهه‌ حسین علیزاده به همراهی پژمان حدادی، صبا علیزاده و آواز محمد معتمدی از امروز در سایت www.sigozar.com آغاز خواهد شد.

حسین علیزاده ,کنسرت ,کنسرت حسین علیزاده ,گروه هم آوایان ,کنسرت گروه هم آوایان ,کاخ نیاوران ,کیوان فرزین ,قلعه فلک وافلاک ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,334
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500