ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : دوشنبه 10 شهریور 1393 - ساعت 13:37:55
چاپ خبر

دوست داشتم سمفونی تختی را در سال‌روز تولد او اجرا کنم

لوریس چکناوایان گفت: دوست داشتم سمفونی تختی را در سال روز تولد او اجرا کنم اما متاسفانه کار آماده نشد و به مرحله ضبط نرسید. اما امیدوارم کار در ماه آتی ضبط شود.

تختی.jpgلوریس چکناوایان گفت: دوست داشتم سمفونی تختی را در سال روز تولد او اجرا کنم اما متاسفانه کار آماده نشد و به مرحله ضبط نرسید. اما امیدوارم کار در ماه آتی ضبط شود.

به گزارش فارس، «لوریس چکناورایان» ضمن اشاره به ساخت سمفونی تختی گفت: در حال حاضر مشغول صحبت برای تامین بودجه هستم و به احتمال زیاد این سمفونی در ماه آتی ضبط خواهد شد و در دی ماه و در روزهای درگذشت تختی به اجرا در خواهد آمد.

این رهبر ارکستر درباره ایده ساخت این اثر همچنین گفت: پس از اینکه سمفونی کوروش کبیر تمام شد چندی پیش در سانفرانسیسکو به اجرا درآمد، ساخت سوییت سمفونی جهان پهلوان تختی را شروع کردم.دوست داشتم سمفونی تختی را در سال روز تولد او اجرا کنم اما متاسفانه کار آماده نشد و به مرحله ضبط نرسید. اما امیدوارم کار در ماه آتی ضبط شود.

وی ادامه داد: بعد از پروژه کوروش کبیر و اجرای آن، بر آن شدم تا  اثری را برای تختی‌ بنویسم. چند سال پیش وقتی متوجه شدم سال 93، هشتاد و پنجمین سالگرد تولد تختی است به این فکر افتادم که برای او یک سوییت سمفونی بنویسم. متاسفانه شرایط برای اجرا در شهریور فراهم نشد و امیدوارم این سوییت سمفونی را در دی ماه اجرا کنم.

لوریس چکناوایان ,سمفونی تختی ,سمفونی کورش کبیر ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خواندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,047
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500