ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : چهارشنبه 12 شهریور 1393 - ساعت 09:59:29
چاپ خبر

کنسرت گروه چارتار در فضای باز برج میلاد

گروه چارتار در تاریخ 20 و 21 شهریورماه در فضای باز برج میلاد به دیدار دوستدارانش خواهد رفت.

باران.jpgگروه چارتار در تاریخ 20 و 21 شهریورماه در فضای باز برج میلاد به دیدار دوستدارانش خواهد رفت.

گروه موفق چارتار که اواخر خردادماه امسال با برگزاری کنسرت "باران تویی" طی 8 سئانس در مرکز همایش‌های برج میلاد و سپس در اصفهان و رشت اجراهای موفقی داشت، این بار می‌خواهد با هدف ایجاد تنوع در فضای کنسرت در محوطه باز برج میلاد روی صحنه برود.

اعضای اصلی گروه چارتار شامل آرش فتحی (ملودی)، احسان حائری (ترانه سرا)، آئین احمدی فر (تنظیم کننده) و آرمان گرشاسبی (خواننده) در کنار چند نوازنده میهمان که سازهایی چون کمانچه و کلارینت را برای گروه می نوازند، در این کنسرت نیز قطعات آلبوم "باران تویی" و چند قطعه جدید را برای علاقه مندانشان اجرا می‌کنند.

گروه چارتار در سال 1390 با همکاری 4 عضو اصلی گروه آغاز به فعالیت کرد. سبک موسیقی این گروه بیشتر به سمت موسیقی تلفیقی گرایش دارد. چارتار سعی می‌کند با بهره‌گیری از ملودی‌های موسیقی سنتی و تنظیم الکترونیک قطعات، پیوند میان موسیقی سنتی و پاپ ایجاد کند.

آلبوم "باران تویی" این گروه که بهمن ماه سال گذشته منتشر شد.

حسین تفرشی، تهیه کننده گروه چارتار، برگزاری کنسرت شهریورماه را برعهده دارد.

کنسرت گروه چارتار روزهای پنجشنبه و جمعه 20 و 21 شهریور ساعت 21 در برج میلاد برگزار می شود و پیش‌فروش اینترنتی بلیت این کنسرت از امروز در سایت www.84200.ir آغاز شده است.

گروه چارتار , کنسرت ,کنسرت گروه چارتار ,کنسرت باران تویی گروه چارتار ,حسین تفرشی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,931
تعداد نظرات (1)
?
بهاره علیزاده
9 سال و 70 روز و 16 ساعت و 39 دقیقه و 19 ثانیه قبل

از اینکه شنبه می تونم در کنسرت چارتار حضور داشته باشم خییلی خوشحالم و این خوشحالیمو مدیون آقایان حیاتی و تفرشی هستم که لطفشون شامل حال من شد . امیدوارم این گروه در تمام دنیا تا سالهای کهنسالیشون محبوب و برنامه هاشون پربار و آلبوم هاشون بهترین و پرفروش ترین باشه . متشکرم برای آهنگ های زیباشون

ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500