ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : چهارشنبه 12 شهریور 1393 - ساعت 11:29:12
چاپ خبر

اجرای رسیتال فلوت و پیانو در تالار رودکی

<font face="Droid Arabic Naskh" size="2">فیروزه نوایی و آرپینه ایسرائیلیان با اجرای رسیتال فلوت و پیانو در تالار رودکی روی صحنه می‌روند.</font>

رسیتال.jpgفیروزه نوایی و آرپینه ایسرائیلیان با اجرای رسیتال فلوت و پیانو در تالار رودکی روی صحنه می‌روند.

روز 22 شهریور نوای فلوت فیروزه نوایی به همراه پیانوی آرپینه ایسرائیلیان در تالار رودکی طنین‌انداز می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، در این کنسرت آثاری از آهنگسازان قرن نوزدهم و بیستم از جمله ویلیام ماتیاس، فرانسیس بورن، فردریک کولائو، آندره ژولیوه و تئوبالد بوئم اجرا خواهد شد.

فیروزه نوایی نوازنده فلوت، در سال 1333 شمسی در اهواز متولد شد. او پس از اتمام تحصیلات در هنرستان عالی موسیقی با اخذ بورس تحصیلی وارد دانشگاه وین شد و مدرک کارشناسی‌ارشد را با رتبه ممتاز از این دانشگاه دریافت کرد.

نوایی همچنین در کلاس‌های تخصصی دانشگاه موسیقی وین نیز شرکت کرد و مدرک کارشناسی ارشد رشته هنر را از دانشگاه موتزارتیوم، سالزبورگ اتریش دریافت کرد و هم زمان به نوازندگی فلوت در ارکسترها پرداخت.

او اولین بانویی است که نوازندگی فلوت را در ارکستر سمفونیک تهران به عهده گرفت. نوایی هم اکنون در سوییس اقامت دارد و در کالج موسیقی دولتی در شهر دورن بیرن اتریشی مشغول تدریس در رشته فلوت نوازی و مجلسی است.

آرپینه ایسرائیلیان نوازنده متولد سال 1971 میلادی در شهر ایروان است. او از 6 سالگی نوازندگی پیانو را در مدرسه موسیقی چایکوسکی آغاز کرد. تحصیلات عالی ایسرایلیان در رشته نوازندگی پیانو در کنسرواتوار کمیتاس شد.

او هم زمان فعالیت حرفه‌ای خود را در ارکستر سازهای زهی ایروان آغاز کرد و در گروه تکنوازان موسیقی معاصر به رهبری وارتانیان پرداخت. ایسرائیلیان جزو نوازندگان ممتاز موسیقی معاصر در ارمنستان است که هم اکنون در ایران به سر می برد.

رسیتال فلوت و پیانو روز 22 شهریور ساعت 20 در تالار رودکی برگزار خواهد شد.

رسیتال فلوت و پیانو ,فیروزه نوایی ,آرپینه ایسرائیلیان ,دانشگاه موسیقی وین ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,740
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500