ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : چهارشنبه 12 شهریور 1393 - ساعت 11:55:37
چاپ خبر

شاهین فرهت:جشنواره موسیقی جوان میزان سنجش توجه نسل جدید به موسیقی است

<font face="Droid Arabic Naskh" size="2">شاهین فرهت گفت: ما برای این جشنواره سطح‌های مختلفی برای طیف‌های گسترده در نظر گرفتیم و بر این اساس قطعاتی را برای اجرای جوانان انتخاب کردیم که از قطعات اجرایی مهم‌ترین فسیتوال‌های مراکز موسیقی شهرهای بزرگ دنیا دور نباشد.</font>

فرهت.jpgشاهین فرهت گفت: ما برای این جشنواره سطح‌های مختلفی برای طیف‌های گسترده در نظر گرفتیم و بر این اساس قطعاتی را برای اجرای جوانان انتخاب کردیم که از قطعات اجرایی مهم‌ترین فسیتوال‌های مراکز موسیقی شهرهای بزرگ دنیا دور نباشد.

به گزارش خبرگزاری فارس، شاهین فرهت درباره این دوره از جشنواره گفت: ما برای این جشنواره سطح‌های مختلفی برای طیف‌های گسترده و نیز رده‌های سنی متفاوت که تمایل به شرکت در جشنواره را داشتند، در نظر گرفتیم بر این اساس قطعاتی را برای اجرای جوانان انتخاب کردیم که از قطعات اجرایی مهم‌ترین فسیتوال‌های مراکز شهرهای بزرگ دنیا دور نباشد.

وی ادامه داد: چنین جشنواره ای در این ابعاد که بتواند کلیت موسیقی کلاسیک را هم در بر گیرد،  تا به حال برگزار نشده و این خود می تواند در جوانان شوق و انگیزه ایجاد کند که در این ژانر از موسیقی نیز فعالیت کنند.

این عضو شورای سیاستگذاری بخش کلاسیک هشتمین جشنواره موسیقی جوان بیان داشت: اثرگذاری این جشنواره بسیار بالاست و میزان شرکت کنندگان آن نشان از میزان سطح فرهنگی جامعه دارد.

فرهت افزود: برگزاری جشنواره جوان در این اندازه برای جامعه هنری ایران یک جایگاه خوب است که هومان اسعدی در مقام دبیر جشنواره به خوبی توانسته این جایگاه را برای این جشنواره بدست آورد.

این آهنگساز با اشاره به اهداف شورای سیاستگذاری گفت: سنجش میزان توجه نسل جدید به موسیقی ایرانی و کلاسیک و نیز تشویق و ایجاد انگیزه از اهداف برگزار کنندگان این جشنواره است.

فرهت در خاتمه خاطر نشان کرد: من به نتایج برگزاری جشنواره موسیقی جوان بسیار خوش بین هستم و معتقدم اهداف نهایی شورای سیاستگذاری با اجراهای شرکت کنندگان به ثمر خواهد رسید.

اعضای شورای سیاستگذاری هشتمین جشنواره موسیقی جوان را در شاخه موسیقی کلاسیک رافائل میناسکانیان، شاهین فرهت،‌آذین موحد، مهرداد پاکباز و مرجان قنبری مهر تشکیل می دهد.

هشتمین جشنواره موسیقی جوان به دبیری هومان اسعدی از 15 تا 20 شهریور در خانه هنرمندان، تالار رودکی و تالار وحدت برگزار خواهد شد.

شاهین فرهت ,جشنواره موسیقی جوان ,هشتمین جشنواره موسیقی جوان ,هومان اسعدی ,رافائل میناسکانیان ,آذین موحد ,مهرداد پاکباز ,مرجان قنبری مهر ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,395
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500