ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 16 شهریور 1393 - ساعت 12:00:48
چاپ خبر

شب کوک ازاول مهرماه روی آنتن نسیم

<font face="Droid Arabic Naskh" size="2">شب کوک نام یکی از اولین برنامه‌های موسیقایی سیمای جمهوری اسلامی ایران است که این روز‌ها مراحل ضبط و تولید را پشت سر می‌گذارد. </font>

شب کوک.jpgشب کوک نام یکی از اولین برنامه‌های موسیقایی سیمای جمهوری اسلامی ایران است که این روز‌ها مراحل ضبط و تولید را پشت سر می‌گذارد. این برنامه که صرفا درباره موسیقی خواهد بود، از اول مهرماه ۹۳ هر شب از شبکه نسیم پخش خواهد شد. کارگردان و مجری این برنامه باربد بابایی است که سال‌ها پیش اورا در شبکه‌ای به نام ایران موزیک و به عنوان یک مجری تخصصی موسیقی می‌شناختیم. داریوش شهریاری چهره شناخته شده موسیقی پاپ هم نویسنده این برنامه است و مدیریت تولید آن را نیز برعهده دارد.

ضمن اینکه هادی و مجبد دمیرچی هم تهیه کننده‌های «شب کوک» هستند.

به گزارش موسیقی ما، حضور و معرفی خواننده‌های جوان و تازه نفس خط مشی اصلی برنامه شب کوک است. آن‌ها می‌توانند در این برنامه رسمی حاضر شوند و دو قطعه از آثارشان را ارائه کنند. البته یکی از این دو قطعه باید حاوی مضامین ارزشی، فرهنگی و اجتماعی باشد.

علاقمندان موسیقی نیز می‌توانند به سایت شبکه نسیم مراجعه کنند و اسامی خواننده‌های مورد قبول و مجوز دار این روزهای موسیقی‌ که از نظر سازمان مورد تأیید هستند را ببینند و از بین آن‌ها خواننده مورد نظرشان را انتخاب کنند و نام ترانه محبوبشان از آن خواننده را به شماره پیامک برنامه ۳۰۰۰۰۵۴ ارسال کنند تا در برنامه شب کوک پخش گردد.

در قسمتی دیگر از این برنامه که با نویسندگی داریوش شهریاری پایه‌ریزی شده مباحث چالشی، آنالیز و تحلیل پیرامون موسیقی پاپ و موسیقی سنتی‌ ایران است. شب کوک هر هفته به یک سوژه خاص خواهد پرداخت.

خواننده‌های جوان برای حضور در این برنامه می‌توانند با شماره ثابت ۶۶۵۵۰۸۵۹ و شماره همراه ۰۹۳۶۵۸۳۰۱۰۳ تماس بگیرند.

شبکه نسیم ,شب کوک ,برنامه شب کوک شبکه نسیم ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 3,124
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500