ورود به حساب کاربری



بازیابی کلمه عبور



جهت ثبت نام در رادیو پدیده اینجا کلیک کنید
نویسنده : ----
|
تاریخ : یک‌شنبه 23 شهریور 1393 - ساعت 11:52:37
چاپ خبر

هدیه «رضا صادقی» به مردم بندرعباس

<p class="MsoNormal" dir="RTL"><font size="2" face="Droid Arabic Naskh">یک تهیه‌کننده کنسرت در بندرعباس گفت: کنسرت رضا صادقی 11 و 12 مهر ماه در تالار آوینی بندرعباس به اجرا در می‌آید، به همین منظور این خواننده 15 درصد تخفیف به هم استانی‌های خود هدیه داده است.</font></p>

صادقی.jpgیک تهیه‌کننده کنسرت در بندرعباس گفت: کنسرت رضا صادقی 11 و 12 مهر ماه در تالار آوینی بندرعباس به اجرا در می‌آید، به همین منظور این خواننده 15 درصد تخفیف به هم استانی‌های خود هدیه داده است.

به گزارش ایسنا، فرید خرمی در اظهار کرد: به گفته خود «رضا صادقی»، میخواهم همه هم محله‌ای هایم در کنسرت شرکت کنند و تنها از یک قشر خاص نباشند.

وی عنوان کرد: این 15 درصد تحفیف تا امروز (23 شهریور) است و بعد از آن قیمت‌ها به نرخ واقعی خود برمی‌گردند، مجوز این کنسرت 6 سانس در سه روز است، همچنین قصد تقدیر از هنرمندان قدیمی بندرعباس و اجرا موسیقی محلی استان را در برنامه داریم.

این تهیه‌کننده کنسرت در ادامه افزود: رضا صادقی هر سال یک کنسرت در بندرعباس می‌گذارد، دوست داریم بهترین کنسرت را در شهر خود داشته باشد.

خرمی با بیان اینکه قیمت این کنسرت خیلی کمتر شده است، افزود: از آنجایی که دوست داریم عام مردم در کنسرت رضا صادقی شرکت کنند، قیمت‌ها را کم کردیم و با 15 درصد تخفیف قیمت‌ها را از 17 هزار تا 55 هزار تومان ارایه کردیم.

وی درباره دلیل افزایش قیمت بلیت کنسرت‌ها اظهار کرد: دلیل بالا رفتن قیمت کنسرت‌ها، افزایش هزینه‌های سالن اجرا، هتل، صدابردار و هزینه‌های تبلیغاتی است و به این موضوع نیز باید اشاره کرد که رقابت‌های ناسالمی در بین تهیه‌کننده‌های کنسرت بوجود آمده است.

خرمی گفت: در آینده کنسرت سنتی را خواهیم داشت و در برنامه‌های خود سالار عقیلی، مرتضی پاشایی و البته همایون شجریان را داریم که این کنسرت‌ها تا قبل از ماه محرم به اجرا خواهند رسید.

وی افزود: همچنین برای اولین‌بار یک پروژه کمدی را به بندرعباس می‌آوریم و به همه مردم تضمین می‌دهیم از این برنامه کاملا شاد نهایت لذت را ببرند. این اکیپ از کمدین‌های تهران هستند و اسم کار هم "گرند هتل" است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه پیگیر برگزاری کنسرت‌های موسیقی نواحی هستیم، عنوان کرد: با حمایت ادارات و سازمان ها آمادگی این را داریم که از تمام استان‌ها را دعوت کنیم با توجه به اینکه اکثر قومیت‌ها در بندرعباس هستند.

خرمی خاطرنشان کرد: رویکرد ما این است که به کارهای فرهنگی دیگر بپردازیم و ضعف ما این است که تنها یک موسسه فرهنگی-هنری در استان داریم و کنسرت‌ها مدیریت نمی‌شوند.

رضاصادقی ,کنسرت ,کنسرت رضاصادقی ,کنسرت رضاصادقی دربندرعباس ,هدیه رضاصادقی به مردم بندرعباس ,فریدخرمی ,آوارکورد ,مسابقه بزرگ خوانندگی ایرانیان
آمار بازدید : 1,575
تعداد نظرات (0)
ارسال نظر
لطفا صبر کنید...
 

پر بازدید ترین آهنگ ها

View More ▶

ارتباط با ما

کاراکتر باقی مانده : 500